בית המשפט המחוזי בתל אביב הפך את החלטת בית משפט השלום וקבע כי מספר בני משפחה שנפגעו על ידי עדר אנטילופות ביציאה מהמרכז הזואולוגי ברמת גן (הספארי) עברו תאונת דרכים. בקביעה הקודמת של בית משפט השלום נקבע כי אין מדובר בתאונת דרכים, אולם ערעורו של הספארי התקבל במחוזי.

בעקבות כך חברת הביטוח שירביט תשיב הוצאות ערעור למרכז הזואולוגי בסך 20 אלף שקלים והעירבון שהגיש המרכז לבית המשפט יושב למרכז הזואולוגי. המשך ההליך המשפטי לאחר ההכרזה כי מדובר בתאונה יתנהל אף הוא בבית המשפט. 

תחילתו של הסיפור כשהמשפחה הייתה בדרך החוצה מהספארי ועמדה בפקק ביציאה ממנו. באותה עת חלף עדר אנטילופות בשביל היציאה ובדרכו עלה על רכב המשפחה, רמס אותו, ניפץ את השמשה האחורית והצדית, מעך את הגג ואת החלק האחורי של הרכב. 

תחילה בית משפט השלום לא הגדיר את האירוע כתאונת דרכים, ועל כך ערערו בספארי. אל מול טענות הספארי דווקא חברת הביטוח שירביט המבטחת את המשפחה המשיכה לטעון כי אין מדובר בתאונת דרכים בנימוק כי "השכיחות להיתכנות אירוע מסוג זה הינה נדירה לא רק בכבישי ישראל אלא אף בשטח הספארי עצמו, עד כי ניתן לראות אותה כשואפת לאפס". גם  בני המשפחה נוסעי הרכב עצמם טענו כי אין מדובר בתאונת דרכים. למרות זאת, בית המשפט המחוזי הפך את פסיקת בית משפט השלום.

בנימוקי פסק הדין כתבה השופטת יהודית שבח: "אינני רואה מניעה להתבונן על ההתרחשות נושא הערעור כעל תאונת דרכים. אמליץ לחברי לקבוע כך, לקבל את הערעור, ולחייב את שירביט בהוצאות. שכיחות האירוע כשלעצמה אינה יכולה לשמש מבחן סיבתי מספיק. גם התרחשויות יוצאות דופן ונסיבות עשויים להיחשב כסיכונים טבעיים הכרוכים בשימוש ברכב".

בעקבות כך הערעור התקבל ובית המשפט קבע כי  האירוע שלגביו הוגש הערעור עונה על הגדרת תאונת דרכים בחוק הפלת"ד (פיצוי לנפגעי תאונות דרכים). 

 על כן נקבע כי חברת הביטוח שירביט תשלם למרכז הזואולוגי 20 אלף שקלים הוצאות ערעור ששילם. עוד נקבע כי העירבון שהפקידו במרכז הזואולוגי יושב אליהם באמצעות עורכי דינם וכי המשך הטיפול המשפטי שהוגדר כתאונה ימשיך להתנהל בבית המשפט בין החברה המבטחת לבני המשפחה.