פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד תושב המרכז, בן 57, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו ז"ל.

על פי כתב האישום, הנאשם והמנוחה היו נשואים זה לזו כשלושים שנה. בשנת 2018 לערך, הכירו בני הזוג מספר זוגות ובילו איתם את זמנם הפנוי בפעילויות חברתיות שונות. בשנת 2019 לערך, החליט הבעל, בניגוד לרצונה של אשתו, כי עליהם לנתק את הקשר עם החבורה. בסוף שנת 2018 לערך ועד ליום האירוע, שררו בין הנאשם לבין המנוחה יחסים מתוחים שכללו גם מריבות ביניהם, בין היתר, על רקע החלטת הנאשם כי השניים ינתקו את הקשר בינם לבין החבורה, והוא אף הביע את רצונו להתגרש. כשבוע לפני הרצח, התעורר חשד אצל הבעל כי בניגוד להחלטתו, המנוחה עדיין מקיימת קשר עם החבורה. בשנת 2019 הוציא הנאשם רישיון לנשק והחזיק באקדח חצי אוטומטי.

ב-14 במרץ השנה, על רקע המשבר במערכת היחסים ובאמתלה שעליהם לשוחח על הליך הגירושין, תיאם הבעל לשוחח על כך עם רעייתו ביחידות מחוץ לבית המשפחה. במועד שאינו ידוע במדויק, גמלה בלבו ההחלטה להביא למותה. לשם כך הצטייד בסכין ובאקדח ובו מחסנית בה תשעה כדורי תשעה מ"מ. בסמוך לשעה 21:00 הגיעו בני הזוג ברכבם לחניון בראשון לציון. השניים ישבו ברכב ושוחחו, כאשר הנאשם ישב במושב הנהג והמנוחה לצדו במושב הנוסע. בשלב מסוים, פרצה ביניהם מריבה קולנית.

בשעה 21:30 לערך יצאו מהרכב לכיוון בית קפה סמוך, אולם חזרו כעבור דקות ספורות לרכב. בשעה 21:40 לערך, בעודם ברכב, החלו בני הזוג לריב. הנאשם נטל את הסכין, כיוונה לעבר צווארה של המנוחה ודקרה. עוד דקר הנאשם את המנוחה מספר פעמים בגופה. בתגובה צעקה המנוחה "הצילו" מספר פעמים, והגנה על עצמה באמצעות ידיה.

בשלב זה, למשמע צעקותיה הגיעו לרכב אדם שעבר במקום, עובר אורח, וחברתו. עובר האורח דפק על חלון דלת מושב הנוסע, ופתח את הדלת. המנוחה צעקה לעברו "הצילו, הצילו, הוא מנסה להרוג אותי" בעודה מדממת מראשה, כאשר גופה נשמט לכיוונו של עובר האורח.

הבעל לא פסק ממעשיו, אחז בבגדיה של רעייתו, משך אותה לכיוונו, ואיים על עובר האורח באומרו: "סגור את הדלת, אני אצא עליך", בהציגו בפני עובר האורח מצג כאילו המנוחה מבקשת לשים קץ לחייה. בשל חששו, סגר עובר האורח את הדלת, התרחק מהרכב יחד עם חברתו והתקשר למשטרה.

בהמשך, כעבור שניות ספורות, ירה הנאשם במנוחה באמצעות האקדח, פגע במספר מקומות בגופה וגרם למותה. לאחר מכן, ירה הנאשם בעצמו בצוואר. כעבור מספר דקות הגיעו למקום כוחות משטרה ומד"א. מותה של המנוחה נקבע במקום והנאשם פונה לקבלת טיפול בבית חולים, שם אושפז עד ל-22 באפריל השנה. במועד זה הועבר הנאשם למוסד שיקומי, שם הוא שוהה עד למועד הגשת כתב האישום.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד לירון שטרית כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר סטטוטורית מכוח, שכן מדובר בעבירה שדינה מאסר עולם. מעשיו של המשיב מלמדים על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו. על רקע משבר בינו לבין רעייתו, גמלה בלבו של המשיב החלטה להביא למותה. המשיב הצטייד לשם כך באקדח וסכין, ובאמתלה כי ברצונו לשוחח עם מערכת היחסים ביניהם ביחידות, נסע עם רעייתו לחניון, שם דקרה בצווארה ובגפיה בעודה זועקת לעזרה. לא עזרו ניסיונות של עד ראיה שקרב לרכב בה שהו השניים. המשיב איים על עד הראיה, משך את רעייתו אליו וכעבור שניות ספורות ירה בה שלוש יריות והביא למותה. לאחר מכן ירה המשיב בעצמו|.