ועדת ההיתרים של מבקר המדינה התכנסה היום (רביעי) לדיון בבקשתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למימון הוצאותיו המשפטיות. דיון נוסף ייקבע בימים הקרובים. כזכור, ראש הממשלה נתניהו ביקש כי ועדת ההיתרים תאשר את בקשתו לקבל הלוואה ממקורבו איש נדל"ן מדטרויט בשם ספנסר פרטרידג'. סכום ההלוואה אותה מבקש נתניהו עומד על כשני מליון דולרים.

בג"ץ דן שלשום בעתירה הדורשת מנתניהו להשיב 300 אלף דולר שקיבל ללא היתר, וסנגורו התחייב כי ראש הממשלה ישיב את הכסף אם כך תחליט ועדת ההיתרים. ע"י בן דודו נתן מליקובסקי. ב-24 לחודש יחל משפטו של נתניהו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. את נתניהו מייצגים בימים אלו עו"ד עמית חדד ועו"ד יוסי אשכנזי אשר ככל הנראה מסיים את חלקו בייצוג. השניים יחד עם עו"ד רם כספי ליוו אותו במהלך השימוע.

ועדת ההיתרים שהתכנסה היום עשתה זאת בפעם הרביעית. הוועדה דחתה את שלוש הבקשות הקודמות של נתניהו. בפברואר הוחלט כי בקשת נתניהו למימון תידון שוב. הבקשה הנוכחית הינה לקבלת מימון אך ורק מספנסר פרטרידג', אשר כבר חתם על הסכם ניגוד עניינים שאושר על ידי היועמ"ש לממשלה. עלות עורכי הדין של נתניהו מוערכת במיליוני שקלים  כאשר ברור כבר כעת כי המדינה אף היא נערכת למשפט עם צוות תביעה רחב ומתוגבר.