הצהרת תובע הוגשה אמש (שלישי) נגד חמישה צעירים ממזרח ירושלים החשודים שארבו, חטפו ותקפו קורבן מפתח תקווה על רקע סכסוך כספי וזוגי.

ביום שלישי בשבוע שעבר, סמוך לשעה 23:00, התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה ממנו עלה כי ארבעה חשודים היכו גבר והכניסו אותו בכוח לרכב ברחוב משמר הירדן בפ"ת, תוך כדי שהקורבן זועק לעזרה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי הקורבן הינו בן זוגה לשעבר של דיירת בבניין בסמוך.

החשודים אותרו עוד באותו ערב בשני רכבים, כשבאחד הרכבים השוטרים הבחינו בכתמי דם רבים על גבי המושבים האחוריים. עוד הצליחו השוטרים ליצור קשר עם הקורבן והוא הגיע לתחנת המשטרה בעיר, שם סיפר כי קבע עם חברתו לשעבר בכניסה לבניין שלה, אז הגיעו מספר חשודים בשני רכבים והיכו בו בחפץ כלשהוא. כשהתעורר מאובדן הכרה, הבחין כי הוא נמצא ברכב ושני חשודים מכים אותו בעוד חשוד שלישי נוהג ברכב. אחד החשודים איים על חייו כשהוא מחזיק אקדח בידו. מחקירת המשטרה התברר כי החשוד נחטף לשכונת ג'אבל מוכאבר בירושלים.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן חבלות בכל חלקי גופו והוא פונה לקבלת טיפול רפואי לביה"ח בלינסון. עוד עלה מהחקירה כי הרקע לאירוע הינו כספי וזוגי בין הקורבן ובין חברתו לשעבר ואחד מהחשודים.

כאמור, אמש הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בעבירות של חטיפה ותקיפה בנסיבות מחמירות. יחד עם כתב האישום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. חברתו לשעבר של הקורבן נעצרה ושוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך חמישה ימים.