ביהמ"ש השלום בירושלים, האריך היום (רביעי) את מעצרו של תושב מודיעין עילית החשוד כי דקר את בת זוגו מספר פעמים, במטרה לגרום למותה, ולאחר מכן קפץ מחלון ביתו וניסה לשים קץ לחייו. בית המשפט הורה לשלוח את הבעל המתאושש בבית החולים לבדיקה פסיכיאטרית.

מאז האירוע החמור, שהתרחש בשבת האחרונה בעיר החרדית, דווח למשטרה על אדם כבן 40, השרוע על המדרכה בכניסה לעיר, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. צוותים רפואיים, כמו גם כוחות המשטרה, הוזעקו למקום, ובמהלך סקירות שנערכו נמצאה בדירת של הפצוע, רעייתו, כשהיא במצב קשה עם סימני דקרירה רבים על גופה.

גם האישה וגם הבעל פונו לבית החולים לקבלת טיפול, ומאז שהו חוקרי משטרה לסירוגין בבית החולים, על מנת לדלות מעט פרטים על האירוע החריג, וללמוד על מה שהתרחש בביתם של הזוג, שעבר רק לאחרונה להתגורר באותו בניין.

איש מבין השכנים, וגם רשויות הרווחה, לא יכלו לספר על רקע או מניע לאירוע. איש לא מסר תלונה או דיווח על אלימות כלשהיא שהייתה בין השניים, ויותר מכל, הדהימה האישה כשפקחה את עיניה לדקות אחדות והצליחה לומר לחוקרים: "אין לי שום מושג מה קרה ולמה הוא עשה את זה. זה היה שגעון של הרגע. מעשה טירוף".

האישה לא ידעה לספר על אלימות מהעבר ביניהם. גם בעלה, שמצליח להתאושש, וחזר להכרה אחרי ניתוחים שעבר, לא מוסר גרסה מסודרת על מה שקרה. בעקבות כך, החוקרים לבקש מבית המשפט את שליחתו לבדיקה פסיכיאטרית.

כזכור, כוחות המשטרה שהגיעו למקום ביום האירוע, לקחו עדויות, מהם עלה כי הבעל לאחר שדקר את אשתו בת ה-37, קפץ מהקומה השביעית כאשר למרבה מזלו, בד יוטה בלם את נפילתו והוא נחת הישר למרפסת בקומה השנייה. אלא שאז באופן תמוה לחלוטין, הוא זרק את עצמו פעם שנייה אל הרחוב וגרם לפציעתו באורח קשה. חקירת המשטרת נמשכת.