גל האלימות נמשך: תושב העיר בן 53 נעצר היום (רביעי) בחשד שדקר ופצע קשה את בתו, בחורה בשנות ה-20 לחייה. האב נעצר כאמור, והמשטרה החלה בבדיקת נסיבות האירוע וצפויה לבקש את הארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. הבת פונתה לבית החולים רמב"ם לצורך קבלת טיפול רפואי. 

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, חה"כ עודד פורר, הגיב לאירוע הדקירה ותקף בחריפות את מדיניות הממשלה בנושא הטיפול באלימות במשפחה. "אתמול בדיון שקיימתי בוועדה לקידום מעמד האישה נחשף כי ממשלת ישראל צמצמה בפועל את התכנית למניעת אלימות במשפחה ב-80% לעומת התכנית שאישרה הממשלה בשנת 2017. לצערי, המיידיות של התוצאות בשטח לא מעניינת את ממשלת ישראל, שעסוקה בעיקר בתנאי השירות של חבריה", כתב פורר בחשבון הטוויטר שלו. 

עם תחילת משבר הקורונה, נרשמה עלייה חדה במספר התלונות על אלימות במשפחה למוקד 118 של משרד העבודה והרווחה, כך עלה מנתונים שפורסם בסוף חודש אפריל על ידי המשרד. ראש מינהל שירותים חברתיים במשרד העבודה והרווחה, איריס פלורנטין, הסבירה כי "למרות העלייה במספר הפניות למוקדים 118 ומוקד 100 של המשטרה, הנחת העבודה היא שיש עוד רבים ורבות שלא פונים, למרות התגברות המתח בבית בעת ההסתגרות הביתית". לדבריה, אחד החסמים בדיווח או בפנייה לייעוץ בנושא אלימות במשפחה היא שבמצבים של הסתגרות בבתים אין את הפרטיות הנדרשת לשם ביצוע הפנייה, והקו השקט נועד לתת מענה במקרה כזה.