הבדיקה החשאית בפרקליטות בתיקי נתניהו: לפי פרסום הערב (רביעי) במהדורת "חדשות 13", לפני מספר שבועות הבחינו בפרקליטות המדינה בתיקיה שלמה מתיקי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המכילה חומרים פנימיים וסודיים שנמחקה.

בעקבות זאת החלה בדיקה חשאית בפרקליטות, בחשד שמישהו חדר למחשבים ומחק את התיקיה. במהלך הבדיקה עלה כי גורמים מסויימים שלא היתה להם הרשאה לגשת לתיקים פתאום כן זכו להרשאה. המסמכים שוחזרו וכרגע לא ברור מהבדיקה מי אחראי למעשה. 

אמש הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו להודעת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לפיה נתניהו לא יוכל לקבל סיוע של 10 מיליון שקלים ממקורבו, איש העסקים ספנסר פרטרידג', למימון הוצאות משפטו: "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה. באופן מדהים ומביש, בכירי משרד המשפטים קראו היום לראש הממשלה נתניהו להתפטר מתפקידו כתנאי לכך שיוכל להתגונן מפני כתב האישום המופרך שמנדלבליט תפר נגדו". 

היועמ''ש אביחי מנדלבליט (צילום: דוברות הכנסת)
היועמ''ש אביחי מנדלבליט (צילום: דוברות הכנסת)

ראש הממשלה כתב את הדברים בחשבון הפייסבוק שלו, והוסיף: "מנדלבליט מנסה לבטל את ההכרעה הדמוקרטית של מיליוני אזרחים שבחרו בבנימין נתניהו לראש הממשלה, וכן את החלטתם של 11 שופטי בית המשפט העליון שקבעו שראש הממשלה נתניהו יכול לכהן בתפקידו. ולזה ברוב חוצפתם 'בכירי משרד המשפטים' קוראים 'דמוקרטיה' ו'שלטון חוק'".