דיני התעבורה נוגעים בכולנו, בין אם כנהגים ברכב, כנוסעים או כהולכי רגל. לפיכך, כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו בהתדיינות משפטית הקשורה לתחום התעבורה בין אם כנהג שביצע עבירת תנועה או גרם לתאונת דרכים, נוסע שהיה מעורב בתאונה או הולך רגל שהיה עד לאירוע תאונתי או חלילה נפגע מרכב.

לרשימת עורכי הדין בתחום דיני תעבורה ורכב, לחץ/י כאן

במקרים רבים רישיון הנהיגה משמש את המחזיק בו לצורך פרנסתו ושלילתו בשל מעורבות בתאונה או עקב ביצוע עבירת תנועה עלולה לפגוע קשות ביכולתו להתפרנס. במקרה של אישום בעבירת תעבורה עקב נהיגה בשכרות, נסיעה במהירות גבוהה, גרימת תאונת דרכים, נהיגה בפסילה ועוד מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה ומקצועי העוסק בתחום התעבורה.
 
נהג שמעוניין לשמור על זכויותיו צריך לפנות לעורך דין תעבורה בעל מומחיות, ידע מעמיק וניסיון בתחום דיני התעבורה. זאת מאחר שייצוג בפני בית המשפט לתעבורה דורש הבנה מעמיקה בחוק ובסדרי הדין של בתי המשפט לתעבורה. לאחר הפניה לעורך הדין הוא יברר את נסיבות המקרה לעומקן ויוכל להעניק ללקוח ייצוג משפטי מקצועי ואמין תוך שמירה על האינטרסים שלו כדי להשיג את התוצאה המיטבית עבורו. 

לצורך בחירת עורך דין בתחום התעבורה מומלץ לקרוא המלצות אודותיו ולוודא כי הוא מתמחה בתחום התעבורה. בשלב הבא רצוי לפנות אל עורך הדין כדי להתרשם באופן אישי מיחסו ללקוח ומרמת מקצועיותו. לפניכם רשימת עורכי דין בתחום התעבורה: