בכיר העובד במעון ראש הממשלה צפוי להגיע היום (רביעי) ליחידה הארצית לחקירות הונאה, כדי להיחקר בפרשת התצהירים הכוזבים. מדובר בחקירה הקשורה לתביעה האזרחית שהגישה שירה רבן, עובדת לשעבר במעון, נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. נזכיר כי רבן עבדה במשך מספר חודשים במעון בשנת 2019, וביומן אישי שכתבה, אוזכרה התעמרותה לכאורה של הגברת נתניהו. היא הגישה רבן תביעה על סך 650 אלף ש"ח, לאחר שחשה מושפלת ונאלצה לסיים את עבודתה במעון.

כמו כן, במסגרת ההליך, נתנו שתי עובדות שעבדו במעון תצהירים לטובת נתניהו. בסוף השנה שעברה, בעקבות מידע לפיו העדות שיקרו בתצהירים שמסרו בשל לחצים שהופעלו עליהם, החומרים הועברו לבדיקת המשטרה. פרקליטיה של נתניהו הגישו בתגובה תצהירים התומכים בעדות, אך המדינה הודיעה כי יש לבדוק את אמינותם. 

עו״ד יוסי כהן המייצג את שרה נתניהו הגיב אז לפרסומים ואמר כי "ראש הממשלה את החקירות העברייניות שנוהלו במשטרה נגדו בחסות היועץ מנדלבליט. למחרת השמיעו בכירים במשטרה בחדשות 12  איום על ראש הממשלה שהם יתפרו לו תיק נוסף אם ימשיך לבקר אותם. היום הם מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה".