יאיר נתניהו פונה לעזרת היועמ"ש: בנו הבכור של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר, העביר היום (רביעי) פנייה באמצעות עורך דינו ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בה הוא מבקש למצות את הדין עם אזרחים המאיימים עליו ברשתות החברתיות, כיוון שהוא "ממש חושש לחייו ושדמו מותר". למכתב צורף נספח ובו צילומי מסך המתעדים את הגידופים כלפיי נתניהו ברשתות.

עורך הדין עמית חדד, המייצג גם את ראש הממשלה עצמו, כתב במסמך כי "מזה תקופה ארוכה שמרשי סובל מבריונות רשת בצורה החריפה והחמורה ביותר שיש. לאורך כל אותה תקופה, מופנות כלפי מרשי ובני משפחתו אמירות נאצה חריפות, הכוללות הסתה לאלימות, איחולי מוות, איומים לפגיעות פיזיות קשות ועוד".

עורך הדין הוסיף: "בשבועות האחרונים הפרסומים ברשת האינטרנט הלכו והחריפו, ולא עובר יום מבלי שמרשי נתון למתקפה חסרת תקדים של איומים והסתה לאלימות".

אביחי מנדלבליט (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)
אביחי מנדלבליט (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)

"אני פונה אלייך בבקשה כי תנחה את הגורמים הרלוונטיים במשטרה ובמשרד המשפטים לחקור את העבריינים שעומדים מאחורי פרסומים אלה, ופרסומים אחרים, כך שימוצה עימם הדין. מלבד עוגמת הנפש הרבה אותה חווה מרשי, מדובר בפרסומים חמורים ביותר מהם עולה חשש אמיתי וכבד לשלומם ולגופם של מרשי ובני משפחתו".