"נהג בקלות בלתי נסבלת": פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) בקשת הארכת מעצר וכתב אישום נגד מוניר עומר, תושב כפר זמר שבאזור המרכז, בן 63, בגין רצח של סעיד עסאף ובנו, ראמי עסאף. על פי הכתוב בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גיא אברס, התפתח סכסוך בין עומר ובניו לבין אחותו, שהיא אשתו של סעיד, וכן עם בנם ראמי. 

בכתב האישום נטען כי בתחילת החודש שעבר, ראמי נהג לביתו, עצר את רכבו וסטה מעט מהכביש במהלך הנסיעה. עומר נסע באותה השעה אחריו ובלם בלימת חירום לצד מכוניתו של ראמי לאחר שסטה מעט שמאלה מדרכו. בשלב זה, ראמי יצא מרכבו והחל לצעוק על עומר. 

בתגובה לחילופי הדברים הקשים, שלף עומר אקדח ואיים על ראמי שיעזוב את המקום או שיירה בו. המריבה ביניהם נמשכה, עד שהנאשם ירה  12 יריות, 11 בחלק הגוף האחורי של ראמי, שנפל לכביש והתבוסס בדמו. בשלב זה, עומר נמלט מהמקום, תוך שהוא דורס את רגליו של המנוח. 

בסיום האירוע הזה, נסע הנאשם לבית הוריו משפחת עסאף, ירד מרכבו והחל לקלל את אחותו. בזמן התקרית הזו, ישב בעלה סעיד בחצר הבית. משראה את עומר מגיע לביתו כשהוא אוחז אקדח, דרש ממנו לעזוב את המקום. בתגובה, החליף הנאשם מחסנית בכלי הנשק שלו, וירה בסעיד חמש יריות מטווח קצר. לאחר מכן, כיוון אקדח כלפי אחותו וכלפי ילד נוסף ששהה בבית באותה העת. בשלב זה, יצא עומר מהבית והלך לכיוון החצר, אז הבחין בו שכן שהרחיק אותו מהמקום. 

עו"ד אברס, שהגיש את כתב האישום, ציין כי קיים חשש סביר כי עומר מהווה סיכון לשלום הציבור. בבקשת מעצרו של עומר כתב כך: "כנגד המשיב קמות עילות מעצר, שכן קיים חשש שהמשיב יסכן את שלום הציבור אם ישוחרר. מסוכנותו נלמדת מהקלות הבלתי נסבלת בה שלף המשיב נשק חם ועשה בו שימוש על מנת לגרום למותם של שני הקורבנות, וגם מהמספר הרב של היריות שירה בכל קורבן בכוונה להמיתו".