כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד מוחמד שלבי, תושב אכסאל בן 28, בגין תקיפה מינית של ילדה בת 12 בכנרת לפני כחודש, ובמעורבות בשישה מקרים נוספים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. 

בתום חקירה של שוטרי משטרת טבריה במהלך החודש האחרון, נעצר שלבי בחשד לביצוע עבירות מין. על פי החשד, ביצע שלבי את זממו בילדה שישנה באוהל לצד אחותה, כשהוריה ישנים באוהל צמוד, בחוף צינברי בכנרת. מעצרו של החשוד התאפשר באמצעות דגימות DNA שנאספו מהזירה בחוף. 

הוריה של הילדה התלוננו במשטרה לפני כמעט חודש, ומסרו כי החשוד נמלט מהמקום לאחר ביצוע העבירה. באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים, בחינת מצלמות האבטחה בחוף וכן איכון מכשיר הטלפון הנייד שלו, עצרו השוטרים את שלבי בביתו שבאכסאל, בזמן שחבריו ובני משפחתו ניסו לסכל את מעצרו.

החוקרים הצליחו להתחקות אחר תנועותיו של החשוד, תוך סריקת מאות שעות של סרטונים ממצלמות אבטחה שונות ואיכונים סלולריים. חוקרי המשטרה גילו דפוס התנהגות קבוע, לפיו נהג שלבי לפעול בימי שישי בשעות הלילה, בעודו מחפש קורבנות הישנים באוהלים בחוף. החוקרים פנו אל הציבור בבקשה לדווח על מקרים דומים וגילו שישה מקרים נוספים, שהתרחשו במהלך חמישה לילות שונים בחופים כורסי, צינברי וגופרה. 

עו"ד שני אגוזי מפרקליטות מחוז צפון הגישה נגד החשוד כתב אישום ובו חמישה אישומים בגין שבע עבירות. העונש הקבוע בחוק לעבירות בהן מואשם שלבי הוא בין שבע לעשר שנות מאסר.