המדינה הודיעה הבוקר (ראשון) לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, הדן בתביעת שירה רבן נגד שרה נתניהו, כי חקירת המשטרה בנושא מצויה לקראת סיום. במכתב של פרקליטות המדינה נכתב כי הם מבקשים להאריך את המועד להגשת הסיכומים ב-21 ימים נוספים. עוד נכתב במסמך: "קיים קשר בין חקירת המשטרה לעדויות שנשמעו בהליך דנן ולשאלות השנויות במחלוקת בין הצדדים. כמו כן, אין מדובר בעדויות צדדיות, ורובן מתייחסות לתקופה נשוא התובענה". כאמור, שירה רבן מיוצגת ע"י עורכת הדין נעמי לנדאו, ושרה נתניהו מיוצגת ע"י עורך הדין יוסי כהן.

כזכור, ראשית הפרשה לפני כשלוש שנים. בתביעה שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה, בגין העסקה פוגענית נגד אשת ראש הממשלה. בתביעה נטען כי בעת שהאישה, צעירה חרדית, הועסקה במעון רה"מ, במשך חודש בלבד, עד ש"נסה על נפשה", היא עברה התעמרות, שכללה ראיונות עבודה מתישים, מסדרים, איסורים שונים ומשונים ועוד. בתביעה מתוארים התקפי זעם של נתניהו: "הגב' נתניהו הייתה נתקפת חדשות לבקרים בהתקפות זעם של ממש, מושכת בשערות ראשה תוך שהיא צועקת וממלמלת כשדמעות זולגות מעיניה, נושכת את שפתיה, מלהיטה עצמה בחמה ובכעס, מוחאת כפיים כשידיה רועדות ופניה מאדימות", נכתב.

הסרטון שפרסמה שרה נתניהו. צילום: רשתות חברתיות

העובדת תובעת פיצויים בסכום של 225 אלף שקלים. אין זאת הפעם הראשונה שנטען כי במעון ראש הממשלה שוררים תנאי העסקה פוגעניים. בית המשפט פסק פיצויים לשני עובדים לשעבר – מני נפתלי וגיא אליהו – בסכומים של מאות אלפי שקלים. בתביעה החדשה, שדב הגשתה פורסם לראשונה הבוקר בידיעות אחרונות, נטען כי נתניהו "לא הפנימה כנראה את האמור בפסקי הדין ואת העובדה כי בית הדין האזורי לעבודה קבע כי עובדי המעון היו חשופים להתנהגות פוגענית חוזרת ונשנית".