מגעים מתקיימים מול השר לשעבר חיים כץ להסדר טיעון. הדבר מתפרסם כחצי יממה לפני הדיון שצפוי להתקיים בנושא, בבג"ץ שהגישה התנועה לאיכות השלטון, בדרישה לבטל את החסינות. 

המדינה הגישה הערב (שלישי) לבג"ץ בקשה לדחיית הדיון שאמור להתקיים מחר בבוקר בפני הרכב שופטים, בשלוש העתירות שהוגשו נגד החלטת הכנסת לאמץ את המלצת ועדת הכנסת להעניק לח"כ חיים כץ חסינות מפני העמדה לדין פלילי, בהתאם לחוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם.

בהודעה נאמר, כי היועץ המשפטי לממשלה וח"כ כץ מבקשים להביא לידיעת בית המשפט את "דבר קיומם של מגעים מאומצים ביניהם, אשר עשויים לייתר את הצורך בהכרעת בית המשפט הנכבד בעתירות. המשיבים יבקשו להבהיר, כי פעלו להאיץ את המגעים ביניהם וקיימו שיח אינטנסיבי על מנת להשלימו טרם הדיון, אולם על אף המאמצים, למרבה הצער, לא עלה בידיהם להשלים את השיח ביניהם, וכעת הוברר כי יידרש להם פרק זמן קצר נוסף למיצוי המגעים".

בתחילת השנה, מליאת הכנסת אישרה הענקת חסינות לח"כ חיים כץ (ליכוד) מפני העמדה לדין פלילי. 62 ח"כים הצביעו בעד אל מול 43 מתנגדים. כל חברי הכנסת של בלוק הימין-חרדים, לצד הח"כים של ישראל ביתנו, הצביעו בעד מתן החסינות. ח"כ צבי האוזר ומיכאל ביטון (כחול לבן) נמנעו בהצבעה. שישה ח"כים מכחול לבן, חמישה מהרשימה המשותפת וח"כ אורלי לוי-אבקסיס (עבודה-גשר-מרצ) נעדרו מההצבעה.