בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של צעיר בן 23 תושב קריית גת החשוד בהטרדה מינית של מספר קטינות וקטינים מתחת לגיל 14 באמצעות הרשת החברתית. מדובר במעשים חמורים תוך צילום המעשים ובמשטרה חוקרים עתה האם החשוד קיים מפגש עם מי מקורבנותיו.

מעצרו של החשוד התאפשר בתום חקירה מהירה שניהלה משטרת קריית גת שביססה את החשדות נגדו, לאחר שלפני מספר ימים התקבל ביחידת 105 (היחידה למניעת אלימות נגד קטינים) של המשטרה, מידע על תושב העיר החשוד בביצוע עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה ברשתות החברתיות כנגד קטינים מתחת לגיל 14. 

עם קבלת המידע פתחה המשטרה בחקירה שהובילה למעצרו של החשוד בביתו בקריית גת. הוא נלקח לחקירה במהלכה הוטחו בפניו החשדות לפיהן לפחות בארבעה מקרים שונים הטריד קטינות וקטינים, שידל אותם לבצע מעשים מגונים בגופם, תוך שהוא מצלם על פי החשד את המעשים וכל זאת לשם גירוי מיני. 

בתום חקירתו הובא החשוד לבית משפט השלום באשקלון שהחליט להאריך את מעצרו עד ליום ראשון. החקירה נמשכת.   

במשטרה מציינים כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים דרך הרשת ותשתמש בכל האמצעים על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט".