אישה נוספת הגישה הבוקר (שישי) תלונה נגד רב מוכר מאזור הדרום, לפיה הוא ביצע בה, לטענתה, מעשים מגונים. האישה הגיעה לתחנת המשטרה במודיעין ומסרה פרטים, מהם עולה כי היא נפלה קורבן למעשים שביצע בגופה הרב המקובל.

מדובר בתלונה שניה נגד הרב, לאחר שאתמול פורסם כי בתחנת המשטרה באשקלון נחקרת תלונה שהגישה רופאה, בה היא מייחסת לרב חשדות למעשים מגונים שביצע בגופה בעת שהגיעה אליו להתייעצות. לטענת הרופאה, אותו רב הנחה אותה להרים את חולצתה, נגע לה בחזה והתבטא מולה באמירות בוטות.

מתלונת הרופאה עולה החשד כי בעת שהגיעה לקבל ברכה, הרב ניצל את המפגש עמה על מנת להשפיל אותה ולבצע מעשים מגונים בגופה. בתלונה שהגישה היא טוענת כי הרב אמר לה כי הנו בעל כוחות והוא סבור כי יש לה בעיה בחזה, וביקש ממנה להרים את חולצתה, טען שהחזייה מפריעה לו לאבחון וביקש כי תסיר אותה, או אז נגע לה בחזה ואמר: "עכשיו אני מבין למה בעלך אוהב אותך". 

לדבריה היא חשה מושפלת, בעיקר לנוכח העובדה שהיא יודעת שהוא לא רופא, אולם על סמך המלצות שקיבלה מבני משפחה וקרובים היא נאותה לבצע את שהנחה אותה.

עורכת הדין סוזי עוז סיני ארניה, המייצגת את שתי המתלוננות, מסרה כי "הבוקר הוגשה תלונה נוספת על בסיס מעשים חמורים של ביצוע עבירות מין  לכאורה, מצדה של אותה דמות רוחנית משפיעה. מהתלונה הנוספת שהוגשה היום נראה כי הוא ניצל את מעמדו והשפעתו כלפי מספר נשים שנמצאו במצב של מצוקה לכאורה, ופנו אליו לקבלת ברכה ומזור לנפשן. אני סמוכה ובטוחה כי רשויות החקירה תעשנה עבודתן נאמנה בכדי להגיע לחקר האמת ועשיית דין וצדק".

עורכת הדין סוזי עוז סיני ארניה (צילום: חן רוטנברג)
עורכת הדין סוזי עוז סיני ארניה (צילום: חן רוטנברג)

מהמשטרה נמסר כי נשים נוספות צפויות להגיע לתחנת המשטרה בראשית השבוע.