סוהר בכלא איילון, שנתפס בשעות הבוקר (חמישי) על ידי שוטרי תחנת מודיעין כשהגיע למחסום מכבית וברכבו שוהה בלתי חוקי, עוכב על ידי השוטרים ובמהלך בירור שערכו, הסתבר כי הוא אמור לשהות בבידוד. תוך כדי הבירור עמו, קיבל הסוהר מסרון ממשרד הבריאות, המעדכן אותו כי הוא חולה מאומת. הסוהר נקנס בסכום 5000 ש"ח, ונשלח מיידית לבידוד כשמקביל נפתחה חקירה בעניינו.

אולם, משנודע כי מדובר בסוהר הועברו הפרטים לשב"ס, ועל פי הנחיית נציב השירות, הוחלט לפתוח מולו בהליך לפיטורים. במקביל, הורה השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, בשיחה עם מ"מ נציב שב"ס, לפטר את העובד.

"גופי המשרד לביטחון הפנים נמצאים בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, מאבק קשה להצלת חיי אדם. הבוקר עודכנתי ע״י מ״מ הנציב כי הסוהר המדובר לא זו בלבד שביצע לכאורה עבירה פלילית (נושא שיטופל על ידי משטרת ישראל) אלא שסיכן את בריאות הציבור בכך שהפר את הבידוד שהוא נמצא בו בשל מגע עם חולה מאומת — ונמצא חיובי לנגיף הקורונה בעצמו. אין מנוס בהקשר זה מלפעול באמצעים הכי קשים נגד אותו סוהר, ולהבהיר לכל המשרתים בגופים כי לא תהיה כל סובלנות להתנהגות מסכנת חיים מסוג זה", אמר אוחנה.