צוות התביעה מטעם הפרקליטות בתיקי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם היום (שלישי) את סדר העדים, שבכוונת צוות התביעה להעיד לגבי האישום הראשון, פרשה 4000. הראשון שיעיד הוא מנכ"ל אתר וואלה לשעבר, אילן ישועה.

שמות מוכרים נוספים הנמצאים בקבוצת העדים הראשונה שתיקרא להעיד הם ראש לשכתו לשעבר של נתניהו, ניר חפץ, וכן העיתונאי דב גילהר שעבד ב"וואלה" בתקופה בה התפוצצה הפרשה.

הפרקליטות הבהירה כי "עשויים לחול שינויים בסדר העדים שנמסר. ראשית, בשל העובדה שמדובר בשלב מוקדם של ההליך, שבו טרם הוגשו תשובות הנאשמים לכתב האישום וטרם התבררה והתחדדה יריעת המחלוקת בין הצדדים. מטבע הדברים, תשובת הנאשמים לכתב האישום עשויה לייתר את עדותם של עדים מסוימים או להשליך על מיקומם בסדר פרשת התביעה. שנית, טרם תואמו מועדי ריענון ועדות לכלל העדים, ומועדים אלו עשויים להשתנות מטעמים שונים, כולל אילוצים של העדים עצמם, שחלקם שוהה בחו"ל".

מפגינים מול מעון ראש הממשלה

קבוצת העדים הראשונה שצפויה להעיד, על פי הסדר: אילן ישועה, אבירם אלעד, מיכל קליין, עמית אשל, אבי ברגר, דרור שטרום, פליקס כהן, ניר חפץ, ניר שוורץ, יניב פלג, מוטי אלמליח, קים לוי, דב גילהר, בועז סטמבלר, שי חייק, רלי לשם, טליה גרסטלר, יריב עמיעד, פולינה גלובזמן, עדן בר טל. לסנגורים נמסרו גם קבוצות עדים נוספות שיעידו במשפט בהמשך, שסדר עדותם בתוך הקבוצה ייקבע בהמשך.