מסכת אלימות קשה: הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים, כתב אישום בגין חבלה בנסיבות מחמירות, איומים, אינוס ועבירות נוספות שבוצעו על ידי תושב ירושלים בן 40 כלפי בת זוגו, וכן בגין הפרת תנאי שחרור מצידו. בשל כלל העבירות האלו, הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
 
כתב האישום מתאר מסכת התעללות שהחלה מחודש יוני 2020 ועד לסוף חודש אוגוסט 2020, עת הגישה המתלוננת תלונה במשטרה, היה הנאשם מאיים ומכה את אותה וגורם לה לחבלות קשות שגרמו לה לכאבים.

באחד המקרים, לאחר שהבחין בהודעה שנשלחה לזוגתו, הוא דרש ממנה הסברים ותוך כדי דרישות משך אותה לסלון, והביא סכין מהמטבח. לאחר מכן, הוא דרך לה על החזה והבטן, הצמיד את הסכין שהביא לצווארה, ודרש ממנה לספר לו מתי היא נפגשה עם הגבר ששלח את ההודעה. 

ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

הוא הוסיף ואיים כי אם לא תספר לו את האמת לגבי טיב ההכרות ביניהם, היא תמות. בת הזוג המתלוננת מצידה ניסתה להרגיע את הגבר, ולהסביר לו כי לא עשתה שום דבר עם אותו אדם ששלח לה את המודעה. 

בתגובה, הוא הניח את הסכין והמשיך להכות אותה. בהמשך האירוע היא הצליחה לברוח מהסלון אל חדר השינה וניסתה לסגור את הדלת, אך הנאשם תפס אותה פעם נוספת ונתן לה אגרופים נוספים בפניה, תוך שהוא ממשיך לאיים על חייה.

במקרה אחר, הגבר הכה בת זוגו לאורך שעות, איים עליה באמצעות סכין, ואמר כי הוא מתכוון לפתוח בלון גז ולשרוף אותה בתוך הדירה. באחד המקרים גרמו התקיפות לנקב באוזנה של המתלוננת.

כמו כן, על פי הכתוב בן הזוג ביצע עבירות אינוס תוך גרימת חבלות לגופה של האישה, כל זאת תוך שמיוחסות לו עבירות של הפרת תנאי שחרור במספר הזדמנויות בניגוד להנחיות שניתנו לו על ידי בית המשפט.