פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד תושבת שוהם בגין ריבוי עבירות של מעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 14 והטרדה מינית. הנאשמת, בת 45, ביצעה את המעשים בקטינה בת 12.

על פי האישום הראשון בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עינב וינוגרד, המתלוננת הנה חברתה של בתה של הנאשמת. מאז מאי 2020 בילתה המתלוננת רבות בביתה של הנאשמת. הנאשמת פיתחה עם המתלוננת קשר, במהלכו הורתה לה לפגוש בה בחדרים שונים בביתה, שם הייתה הנאשמת מלטפת אותה ומריחה את גופה. כמו כן, במהלך החודשים מאי עד אוקטובר 2020 התכתבה הנאשמת עם המתלוננת שעות רבות, בין היתר התכתבויות על המגע והנשיקות שלהן, וכן שאלה אותה על נושאים מיניים.

על פי האישום השני, ב-6 באוקטובר בשעות הבוקר, עת שהתה המתלוננת בבית הנאשמת, הורתה הנאשמת למתלוננת לעלות לאחד מחדרי הבית, שם המתינה לה, סגרה אחרי המתלוננת את הדלת, דחפה אותה לקיר, אחזה בכתפיה ונישקה אותה על שפתיה ממושכות תוך שניסתה להכניס את לשונה לפיה של המתלוננת, וביצעה בה מעשים מגונים נוספים. לאחר מכן, ביקשה הנאשמת מהמתלוננת שינשקו אחת את השנייה על מנת לבדוק מי מנשקת יותר טוב, וכך הן עשו. בהמשך, חיבקה הנאשמת את המתלוננת, ואמרה לה כי היא אוהבת אותה ואת גופה. לאחר מכן, התיישבה המתלוננת על המיטה בחדר. הנאשמת נשכבה לצידה, משכה אותה קרוב אליה, ביצעה בה מעשים מגונים והריחה את גופה.

על פי האישום השלישי, בתחילת ספטמבר 2020, שכבה המתלוננת על הספה בבית הנאשמת. הנאשמת ניגשה אליה, העבירה את ידה על גופה, קירבה את גופה ואת פניה אל גופה ופניה ונישקה את אותה ממושכות. בהמשך, הנאשמת ליטפה את גופה של המתלוננת וביצעה בה מעשים מגונים.

בד בבד עם כתב האישום הגישה עורכת הדין וינוגרד בקשה למעצרה של האישה עד תום ההליכים. בנימוקי הבקשה כתבה וינוגרד כי "בנסיבות דנן, בהן המשיבה במשך חודשים רבים פוגעת במתלוננת בהזדמנויות רבות, בביתה, בגינה ציבורית ודרך הטלפון, אין בנמצא חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר, ועל כן מתבקש בית המשפט הנכבד להיעתר לבקשה ולהורות על מעצרה של המשיבה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה".