בית הדין הארצי לעבודה דחה אתמול (ראשון) את ערעורה של שירה רבן וקובע ״הגשת הבקשה בשלב זה של ההליך מנוגדת לסדר הבאת הראיות״. 

בית הדין הארצי לעבודה קיבל את עמדתו של עו״ד יוסי כהן, פרקליטה של הגב׳ נתניהו, וקבע ש״יש קושי בהגשת בקשה להגשת ראיות נוספות מהסוג שמבוקש להגיש בהליך זה״. בית הדין פסק לרבן הוצאות משפט בסך 5,000 ש״ח.

הבקשה שהגישה עורכת הדין נעמי לנדאו, המייצגת את עובדת המעון לשעבר, שירה רבן, במסגרת ההליך המשפטי להגשת ראייה נוספת בתיק בנוגע לעדויות של עובדים נוספים בחשד לשיבוש חקירה הוגדרה כ"מחוצפת שכל מטרתה היא פגיעה בראש הממשלה באמצעות רעייתו", זאת לאחר שביקשו בבית הדין לעבודה את תגובתה של שרה נתניהו באמצעות בא כוחה.

מטעמה של נתניהו השיבו כי בקשותיה של רבן הן "שטף בקשות מוזר ובלתי נסבל ומטרתה היא לדחות את מתן פסק הדין". עוד הוסיפו כי שיתוף הפעולה, לכאורה, של פרקליטות מחוז ירושלים איתה הוא בעייתי מאחר "התביעה מוזרה ומופרכת. תוך שיתוף פעולה חסר תקדים ובלתי סביר בין התובעת לבין הנתבעת (הפרקליטות) השתמשה האחרונה באופן חסר תום לב בסמכויותיה מכוח חקיקה פלילית והורתה על חקירת עדים, חקירה שכל מטרתה פגיעה בראש הממשלה באמצעות רעייתו". 

שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עד הוסיפו מטעמה של שרה נתניהו בתגובה עליה חתום עו"ד יוסי כהן: "מדובר בבקשה מחוצפת וכוזבת המאפיינת את התובעת בכל בקשותיה". הפרקליטות עצמה איננה מתנגדת לבקשה של עורכת דינה של רבן והדבר כאמור אינו מקובל על בא כוחה של נתניהו, ואף תומכת בבקשה של רבן: "המדינה מסכימה לבקשת התובעת לצירוף הראיה. המדינה סבורה שיש חשיבות רבה בכך שהתמונה המלאה תהיה פרוסה בפני בית הדין".

כזכור, רבן תובעת, באמצעות עורכי הדין נעמי לנדאו ואורן גרוס, פיצויים בסכום של 225 אלף שקל בגין "תנאי עבודה מחפירים, לא אנושיים, סביבת עבודה עוינת, מאיימת ומשפילה, שהדעת אינה מסוגלת לסבול". בין היתר נטען לכאורה כי רבן נאלצה לעבור ראיונות עבודה מפרכים, חלו עליה איסורים רבים וכי נתניהו צעקה עליה".