סוהרת מכלא הדרים נעצרה אתמול (רביעי) על ידי בלשי היחידה לחקירות סוהרים (יח"ס) בלהב 433 במשטרה לאחר שנצפתה כשהיא מכניסה עוגת יום הולדת אל שני אסירים השוהים בכלא בו היא משרתת. שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, זוהר דיבון סגל, האריכה בחמישה ימים את מעצרה של הסוהרת. כעת, הותר גם לפרסום כי היא חשודה גם בניהול קשר רומנטי עם אחד האסירים.

שמה של הסוהרת הוא ניצן רז, בת 24, תושבת חריש. היא חשודה שניהלה קשר עם האסיר שריף אבו גאלי מיפו, וכי החדירה סמים שאסיר אחר שמרצה מאסר-ליאור גלאם. היא מכחישה שידעה כי יש סמים בחבילה אך מודה כי החדירה דברים עבור אבו גאלי.
 
בהחלטתה להאריך את המעצר כתב השופטת דיבון-סגל: "מחומר החקירה עולה כי החשודה קשרה קשר עם אחרים על מנת להחדיר סמים לכלא - ולא בפעם הראשונה. במהלך חיפוש איתרו סמים בכמות לא מבוטלת אשר הוסלקו בתוך עוגה. לא השתכנעתי מהטענה שסוהרת נוצלה ולא ידעה מה מכילה העוגה. לא מצאתי שיש ממש בטענה שהחשודה נפלה קורבן תמים ונוצלה על ידי אחרים. מתיק החקירה עולה כי מדובר בחשודה שעובדת מזה כשלוש שנים בשב"ס ומזה כחודשיים וחצי באגף 6. עוד עולה כי ניהלה קשר רומנטי כזה או אחר עם אחד החשודים".

בבדיקה שנערכה על ידי הבלשים נמצא כי בתוך העוגה הוסלקו אצבעות חשיש, וכן כדורים החשודים כסם ונשלחו לבדיקת מעבדה משטרתית. בנוסף, בחיפוש על גופה נמצאו במעילה שני בקבוקי אלכוהול אשר היו מיועדים לאותם אסירים. הסוהרת ושני האסירים נעצרו לחקירה, במהלכה היא שיתפה פעולה עם החוקרים, 

להב 433 (צילום: אבשלום ששוני)
להב 433 (צילום: אבשלום ששוני)

משב"ס נמסר: "מידע שהגיע אל מודיעין שב״ס על זיהוי התנהגות חריגה של סוהרת המשרתת בבית מעצר 'הדרים', הוביל לחקירה סמויה שהפכה לגלויה עם מעצרה של הסוהרת אמש (25.11.20), ע״י אנשי יאח״ס. היא נעצרה, טרם כניסתה למתקן הכליאה, בחשד שניסתה להחדיר חומרים אסורים לשני אסירים שגם הם נעצרו ע״י המשטרה. החקירה מתנהלת ע״י גורמי יאח״ס והמשטרה. שב״ס ימשיך לפעול בכל האמצעים לאיתור פעילות לא ראויה מקרב אנשי סגל ויפעל בכל הכלים העומדים לרשותו לסכל נסיונות החדרת ציוד אסור לבתי הכלא".