בית משפט השלום בכפר סבא, בראשות השופט מיכאל קרשן, גזר היום (ראשון) שישה חודשי מאסר בפועל על שוטר הסיור שמואל כץ בן ה-53, מתחנת קדומים, לאחר שניצל מינית אישה כבת 48, מעורערת בנפשה לפני כשנה וחצי. הוא הורשע על בסיס הודאתו בעובדות כתב האישום בביצוע העבירה. בגזר הדין נכתב: "הוא ניצל את תפקידו בכדי לספק את יצריו המיניים שהתעוררו כלפי אישה חלשה ועשה שימוש 'לא שקול ולא אחראי' בתפקידו".

עוד נכתב כי: "אלמלא קיומו של נוהג מושרש לפיו בתי המשפט אינם נוטים להחמיר עם נאשמים מעבר לטיעוני התביעה, הייתי גוזר על הנאשם עונש עיקרי של מאסר בפועל בן 12 חודשים. כיוון שהמאשימה ראתה לטעון לעונש מאסר בן שישה חודשים שירוצה בעבודות שירות, לא אחמיר עם הנאשם מעבר לעתירה, זו – שאינה ראויה ואינה נכונה בעיניי". כמו כן, הורה השופט על הנאשם לפצות את כל אחד מנפגעי העבירה שהעידו, בסך 4,000 שקלים.

על פי כתב האישום שנכתב אז, התקבל דיווח במשטרה על אישה שנשמעה מעורערת בנפשה, שביקשה ללון לילה אחד בחדר הממוקם בקומה הגבוהה ביותר. בשל חשש כי מדובר באישה המתכוונת לשלוח יד בנפשה, נשלח השוטר לביקור בביתה. הוא החל ליצור עמה קשר טלפוני ואף ביקר בביתה, שם על פי כתב האישום, ניצל אותה מינית. כיומיים לאחרי כן שמה האישה קץ לחייה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בשוטר לשעבר, שלפני כחצי שנה פוטר מהמשטרה, זאת לאחר שהושעה ועוד בטרם הורשע בעבירה שיש עמה קלון. אנו רואים בחומרה רבה את המעשים החריגים שאינם עומדים בקנה אחד עם ערכי המשטרה ונורמות ההתנהגות המצופות מכל שוטר".