צעירה עם מוגבלות שעברה אונס קבוצתי בגיל 12 וחצי תקבל פיצוי של כמיליון שקל בעקבות פסק דין בתביעה אזרחית שהגישה נגד 11 משתתפים במעשה. על פי כתב האישום המתוקן, הודו הנתבעים במיוחס להם במסגרת עסקת טיעון.

האירוע הקשה התרחש בחופשת חנוכה בחודש דצמבר בשנת 2013. הצעירה פגשה את אחד הנתבעים באזור בני ברק, היא נתנה לו את מספר הטלפון שלה ושל אמה לאחר שרצתה להיות עמו בקשר ידידותי. בכמה הזדמנויות שונות סיפר הנאשם לחבריו כי הצעירה "זורמת ועושה את זה עם כולם". בעקבות כך, שאר החברים שלהם סיפר עליה ביקשו ממנו שיסדר לה מפגשים עמם.

במשך התקופה הם נפגשו עם הצעירה בשלל מקומות ציבוריים, חניונים ודירות ברמת גן וביצעו את המעשים בתורות, יחד ולחוד, כאשר הם ידעו על גילה הצעיר ועל כך שאינה עושה זאת מרצונה החופשי.

בחלק מהמקרים אף הם הסריטו את האקט המיני ולאחר מכן הפיצו את הסרטון. בכתב האישום מפורטים לפחות חמישה מקרים שונים בהם בוצעו המעשים.

לאחר ההרשעה הפלילית וכנגזרת מכך הוגשה תביעה אזרחית כנגד המעורבים בפרשה. בחלק מהמקרים הגיעו הצעירים להסדר ומקרה אחר נמחק מכתב האישום.

השופטת בתיק ציינה כי עדות האם של התובעת הייתה משמעותית להבנת התמונה, וקבעה כי המעשים היו קשים מאוד ושלמרות שהנערה עצמה לא העידה ניתן ללמוד על סבלה.

בפסק הדין נקבע כי שבעה נאשמים מתוך ה־11 שנגדם הוגשה התביעה ישלמו כמיליון שקל פיצויים לצד הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין.