תנועת המחאה 'הדגלים השחורים' הגיבה היום (שני) לכתובת הנאצה שרוססה מחוץ לביתו של מפגין נגד נתניהו בנס ציונה, ועדכנה על הגשת פנייה דחופה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט באמצעות עורך הדין גונן בן יצחק. במסגרת העתירה דורשים בתנועת המחאה ממנדלבליט להתערב באופן מידי בהסתה נגד המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. העתירה מגיעה לאחר שהבוקר רוססו כתובות נאצה נגד חבר במחאה, על קיר ביתו שבנס ציונה.

"הפגנת מחאה נגד בנימין נתניהו בירושלים. צילום: דוברות "קומי ישראל

בעתירה מצוין כי בעת האחרונה מונפים שלטים רבים הנושאים את הכיתוב "שמאלנים בוגדים". "השלטים נתלו מול עיניהם של שוטרי משטרת ישראל ומאבטחי היחידה לאבטחת אישים של השב"כ אשר לא עשו דבר בנידון. שלטים הנושאים את הסיסמה האמורה הונפו גם במספר אירועי תמיכה והפגנות שאורגנו על ידי תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו", נכתב בין השאר.

עוד נכתב בפנייה מטעמו של עו"ד בן יצחק: "אין מילים שיתארו את התחושה הקשה שמעוררת הסיסמה האמורה, אך חמור מכך, תוצאות ההסתה ניכרות בשטח. בשלושת השבועות האחרונים אנו חווים עליה דרמטית במספר האירועים האלימים שחווים פעילי מחאה בכל רחבי הארץ ובכלל זה דקירת מפגינים בתל אביב ובירושלים בשדרות, ריסוס גז פלפל וגז מדמיע על מפגינים, תקיפות פיזיות ועוד. התוקפים הינם תומכים מוסתים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והם רואים את מי שאינם "ביביסטים" כבוגדים".

"למרבה הצער, בבתי העלמין ברחבי ישראל טמונים אנשים רבים מידי שנהגו ונרצחו כתוצאה מהסתה דומה, ביניהם גם ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל שנרצח כתוצאה מהסתה שיצאה בין היתר מכיוונו של הדייר הנוכחי בבית ראש הממשלה", נכתב. בעתירה דורשים חברי תנועת המחאה מהיועמ"ש לפעול לחקירה מידית בנושא - "לפני שנאלץ להשתתף בעוד לוויה", וכן קוראים לו לבחון את קשריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו למעשים.