משרד פישר בכר חן וול אוריון ושות' הודיע היום (שלישי) על צירוף עורכת הדין צפנת דרורי כשותפה, ראש מחלקת פיתוח עסקי, וחברה בהנהלת המשרד. מחלקת פיתוח עסקי תצטרף למחלקות המנהליות-מקצועיות בפירמה, מחלקת כספים ומחלקת משאבי אנוש, הפועלות לצד המחלקות המשפטיות המגוונות.

דרורי, בת 36, בזוגיות ואמא לילד, מתמחה בבניית תהליכים משולבים בתחומי פיתוח עסקי, שיווק ותקשורת בשוק עריכת הדין. במסגרת זו, צברה מומחיות ומוניטין בפיתוח וליווי שותפים בפעילות עסקית ממוקדת בקרב לקוחות פוטנציאליים, במיצוי הפוטנציאל העסקי בקרב הלקוחות הקיימים, בפיתוח מוצרים משפטיים חדשים ובבחינת פעילות בשווקים חדשים, וכן בהתוויית האסטרטגיה השיווקית של הפירמה וגיבוש כלים מקצועיים למימושה, ובניהול המערך התקשורתי של הפירמה.

בתפקידה הקודם שימשה דרורי, במשך עשור, ראש מחלקת פיתוח עסקי במשרד גולדפרב זליגמן והייתה הראשונה להקים מחלקה מסוג זה בסקטור עריכת הדין בישראל. 

לצד עיסוקיה המקצועיים, היא משמשת מרצה אורחת בקורסים בפקולטות למשפטים ולתקשורת של מוסדות אקדמיים מובילים ומרצה בקביעות לעורכי דין מסגרת פורומים מגוונים של לשכת עורכי הדין. 

דרורי הינה סגן יו"ר פורום שוויון וייצוג מגדרי בלשכת עורכי הדין, מנטורית בפורום המשפטניות של שדולת הנשים בישראל וחברת ועד מייעץ בעמותת ProWoman, הפועלת לקידום נשים לתפקידים בכירים ולנוכחות בצמתי השפעה. 

בשנת 2019 נבחרה דרורי לאחת מבין 40 הצעירים המבטיחים בישראל של עיתון 'גלובס'. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA) מבית הספר הגבוה למנהל עסקים, London Business School, וכן בעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B), תואר ראשון בתקשורת (B.A), שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

דרורי אמרה כי היא "שמחה לצאת לדרך חדשה ולהצטרף למשפחת פישר, בכר חן. הגיוון וההרחבה המתמדת של סל השירותים המשפטיים שמעניקה הפירמה ללקוחות, לצד הצמיחה המהירה והחדשנות, הפכו את הצטרפותי לפירמה לטבעית ביותר. אני רוצה להודות מעומק הלב למשרד גולדפרב זליגמן אשר שימש לי לבית מקצועי וחברי מזה כעשור".

עו"ד אמיר חן, השותף המנהל של משרד פישר בכר חן וול אוריון ושות': "אני שמח על הצטרפותה של צפנת לשורותינו. יחד נמשיך לפתח את המשרד, ולהצעיד אותו ליעדים חדשים".