פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר (שני) כתב אישום נגד חן זיו (בשמו הקודם זאור חנקישייב), עד המדינה מתיק הבר נוער, בגין סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט ופגיעה בפרטיות. בד בבד הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עורך הדין נדב אוחנה, זיו בן ה-32 והמתלונן שפרטיו חסויים, קיימו יחסי מין בהסכמה במספר הזדמנויות. במועד שאינו ידוע במדויק, תכנן זיו לסחוט באיומים את המתלונן. לשם כך, החביא בביתו בפתח תקווה מצלמה אשר תיעדה אותו ואת המתלונן במהלך קיום יחסי מין ביניהם ללא ידיעתו והסכמתו של המתלונן.

לאחר מכן, פנה זיו למתלונן באינסטגרם ודרש ממנו שיעביר לו סכום של 500 שקלים, מספר פריטי לבוש, שעון יד, שרשרת ובושם. הוא איים על המתלונן כי במידה ולא יעשה כן, יפרסם הנאשם את הסרטון המתעד את יחסי המין ביניהם. כל זאת, כאשר הוא יודע ומסתמך על העובדה כי המתלונן לא חשף את העדפותיו המיניות ברבים, והכל חרף תחינותיו של המתלונן לפיהן אמר לזיו כי מעשיו יהרסו לו את החיים ויובילו אותו לשים קץ לחייו.

בהמשך, כאשר הגיעו שוטרים לביתו של זיו על מנת לעכבו לחקירה, הוא החביא את מכשיר הטלפון הנייד שלו מתחת לסמרטוט רצפה בשירותי ביתו וטען בפני השוטרים כי הטלפון הנייד שלו אבד.