כתב אישום הוגש ע"י חטיבת התביעות המשטרתית, לביהמ"ש השלום בפתח תקווה, נגד בני זוג בשנות ה-30 לחייהם בגין מעורבות בעבירות של תקיפה סתם ותקיפת שוטרים, בליווי בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שני החשודים. מכתב האישום עולה, כי השניים הגיעו לקיוסק ברחוב קפלן בפתח תקווה, כשהם תחת השפעת אלכוהול, והתעמתו עם אדם נוסף לאחר שזה הוציא את הנאשם מהמקום בעקבות דין ודברים ביניהם.

הנאשמת, שהמתינה בחוץ באותו הזמן, התנפלה על המתלונן והחלה להכותו את המתלונן, תוך שהנאשם הולם בו באגרופים וחובט בו באמצעות כיסא. מכתב האישום עולה עוד כי בעוד הנאשם חדל ממעשיו לכאורה, הנאשמת המשיכה באלימות והיכתה את המתלונן ללא הרף, תוך שהיא משליכה לעברו חפצים. בשלב מסוים כשאזרחים ניסו ליצור חייץ בין הנאשמים למתלונן, חבט בו הנאשם עם בקבוק בירה מזכוכית בראשו עד שזה התנפץ.

הגעת השוטרים למקום לא סיימה את האירוע האלים - ובעת שהשוטרים ניסו לבצע את מעצר בני הזוג - הם הותקפו וספגו קללות, עלבונות ויריקות, עד שהצליחו להרגיע את השניים ולהשיבם מאחורי הסורגים. בין היתר, במהלך ניסיונות המעצר, בת הזוג אף נשכה את אחת השוטרת שביקשה לאזוק אותה.

גם בכך לא הסתיים הסיפור הזה ובזמן שישבו בתחנה, התרחשה דרמה נוספת שעה שבת הזוג התעמתה עם שוטר שביקש ממנה לפנות את הכיסא שלו. מכתב האישום עולה כי היא קיללה אותו: "יא בן שרמוטה, שמה זין על כולכם, יא מסכנים חולי נפש", ובהמשך הוסיפה: "אני אזיין אתכם יא בני זונות, שיאנסו את הבת שלך. אלוהים יעניש אותך יא בן שרמוטה".