חשד לרצח נוסף במגזר הערבי: מותו של סאאב עוודאלה אבו חאמד, צעיר בן 19, נקבע הלילה (שבת) בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לשם פונה לאחר שנפצע בקטטה המונית מלווה ביידוי אבנים וירי ביישוב דריג'את שבנגב. צעיר תושב היישוב כבן 25 נעצר בחשד למעורבות בתקיפה. 

תיעוד מזירת הקטטה ( צילום: דוברות המשטרה)

אמש סמוך לשעה 20:00 בערב התקבל במוקד 100 של המשטרה במחוז דרום דיווח אודות קטטה אלימה שפרצה ביישוב דרג'יאת שבנגב ולמקום הוזנקו כוחות משטרה גדולים. עם הגעת השוטרים הוברר כי מדובר בקטטה שבה נוטלים חלק עשרות מעורבים ואשר מלווה בידויי אבנים ובחילופי ירי. 

כוחות משטרה גדולים ממרחב נגב שהוזעקו למקום עשו שימוש באמצעים לפיזור הפגנות והפרת סדר ובתוך זמן קצר ביצעו את מעצרו של צעיר בן 25 תושב המקום כחשוד ברצח. 

כאמור, במהלך האירוע עלה כי צעיר כבן 19 שהותקף על ידי אחרים, פונה לבית החולים ובשלב מאוחר יותר דיווח הצוות הרפואי כי חרף ניסיונות להציל את חייו הם נאלצו לקבוע את מותו. מפקד מרחב נגב תנ"צ יאיר חצרוני, שהגיע לזירה ביצע הערכת מצב ובסיומה הטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב נגב במשטרה. 

מדובר במקרה הרצח השביעי במספר מאז תחילת שנת 2021 במגזר הערבי, כאשר בשבוע שעבר אירוע שלושה מקרים קשים האחרון שבהם עם חיסולו בירי של סלימן נזיה מסארווה , צעיר בן 24 ,בנו של ראש המועצה לשעבר בכפר קרע. 

יומיים קודם לכן חוסל ברכבו סלימאן אזברגה בכניסה לאזור התעשייה בלוד ושעות אחדות לאחר מכן כפעולת נקמה , חוסל נער בן 16 ממשפחת אבו זעלוק, מלוד , שישב ברכב של בני משפחתו אשר נורה על ידי מחסלים בכביש 6.