בית המשפט המחוזי בבאר שבע הטיל היום (חמישי) 18 שנות מאסר על ארטיום קפוסטין בן ה-39, שהורשע ברצח אמו אירינה בינואר 2017.

לפי עובדות כתב האישום, במועדים הרלוונטיים התגורר קפוסטין במרחק של כ-200 מטרים מדירת המנוחה בהוסטל. ביום 14.1.17 הגיע לדירת אמו בסמוך לשעה 12:23, כדי לחגוג איתה את חג "נוביגוד". קפוסטין ואמו חגגו ביחד, אכלו וגם שתו אלכוהול, והוא יצא מדירת אמו בסמוך לשעה 15:20, כשהוא שתוי.

בסמוך לשעה 16:24 חזר קפוסטין להוסטל, ומאותה עת, נכנס ויצא את ההוסטל מספר פעמים עד לעזיבתו את ההוסטל בסמוך לשעה 17:22. בהמשך, בסמוך לשעה 17:38 הגיע למסעדת "ויקטוריה" באשדוד, שוחח עם בעל המסעדה, ליאוניד ברקוב וביקש לקבל בהקפה בקבוק של ויסקי בנפח ליטר אך נענה בשלילה.  

בסמוך לשעה 23:38, הלכה המנוחה לדירתו של קפוסטין והגיעה לשם בסמוך לשעת חצות. הוא והמנוחה היו בדירת הנאשם לבדם. בשעה שאינה ידועה, בין שעת חצות ולפני השעה 03:00, ומסיבה שאינה ידועה, תקף קפוסטין את אמו והכה אותה מכות רבות מאד בחלקי גופה השונים ובין היתר, בראשה, בבית החזה, בבטנה, בישבנה, בידיה וברגליה, כשהוא משתמש לצורך הכאתה בין השאר גם בחפץ או בחפצים שונים.

קפוסטין הכה את אמו, כשהוא מודע לכך שהוא מכה את אמו, מכות שיש בהן כדי לגרום למותה, וכשהוא מודע לכך כי קיימת אפשרות כי מכות אלו עלולות לגרום למותה של המנוחה, תוך שוויון נפש לגבי האפשרות שהמכות אכן יגרמו למותה של המנוחה. מותה של המנוחה נגרם כתוצאה ממכות אלה, וכן נגרמו לה חבלות חמורות, פצעים ושטפי דם, שבחלקם, קרוב לוודאי החישו את המוות.