פירמת עורכי הדין פישר בכר חן וול אוריון ושות' מודיעה היום (חמישי) על הצטרפותם של עו"ד אלדד כורש וצוות המונה כ- 40 שותפים ועורכי דין אל שורות המשרד. פעילותם המקצועית של כורש ועורכי הדין המצטרפים תיקלט במלואה במשרד, על שלל הלקוחות והתיקים בהם הם מטפלים. עם הצטרפותם, תמותג הפירמה מחדש תחת השם FISCHER (FBC &Co.).

אלדד, אשר שימש עד לאחרונה כשותף המנהל במשרד עמית פולק מטלון, הוא אחד מעורכי הדין המובילים והבולטים בישראל. הוא בעל מומחיות ייחודית ורב-תחומית בענפי משפט רבים; מעניק ללקוחותיו ייעוץ משפטי - אסטרטגי מקיף המביא בחשבון היבטי רגולציה, כלכלה, מסחר ומימון; וכן מלווה בכירים במגזר הפרטי והציבורי אגב הליכים מורכבים ורגישים ובמסגרת עסקים משפחתיים והעברה בין דורית.

השותפים ועורכי הדין המצטרפים עם אלדד ל-FISCHER (FBC & Co.) מתמחים במגוון רחב של תחומי עיסוק, וביניהם נדל"ן ותכנון ובניה, משפט מסחרי, מימון ועוד. אלו עתידים לחבור לצוותים המשפטיים המקצועיים של מחלקות המשרד השונות, וביחד ימשיכו להעניק ללקוחות הפירמה הממוזגת ייעוץ משפטי, ייחודי ואיכותי, היוצר ערך מוסף מהמעלה הראשונה. הצוותים המשפטיים ב- FISCHER (FBC & Co.) מדורגים דרך קבע בראש טבלאות דירוגי האיכות (Tier 1) של דירוגים בינלאומיים דוגמת Legal 500, Chambers ו- IFLR 1000, ושל דירוגים מקומיים דוגמת דנס 100  ו- ;BDICode ולאורך השנים הובילו שורה ארוכה של הליכים מורכבים ועסקאות ענק, במשק הישראלי ומחוצה לו.

עו"ד אמיר ח,ן השותף המנהל של :FISCHER (FBC & Co.): "אנו שמחים וגאים מאוד על הצטרפותם של אלדד והצוות האיכותי של השותפים ועורכי הדין המגיעים עמו. מדובר בשילוב כוחות המהווה מכפיל כוח משמעותי, אשר יחזק את יכולתה של הפירמה להעניק ייעוץ משפטי איכותי ומגוון, שאין שני לו. משרדנו מצוי בצמיחה מתמדת, תוך שהוא פועל כל העת להעשרה ולהרחבה של מגוון השירותים שאנו מעמידים לרשות לקוחותינו, ולצירוף אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה בכל תחומי העיסוק. הצטרפותם של אלדד וצוותו היא חלק מאסטרטגיה זו. מדובר בחיבור סינרגטי וטבעי, הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האנושי, שימשיך להצעיד את הפירמה קדימה." 

לדברי עו"ד אלדד כורש: "בחרנו להתמזג עם פירמת FISCHER (FBC & Co.) על רקע של חיבור אישי ומקצועי שבבסיסו עומדים ערכים זהים ותרבות ארגונית דומה. ההזדמנות המיוחדת לחבור לטובים ביותר, ולנסות ביחד להפוך לטובים עוד יותר, מהווה עבורנו אתגר, ואנו נרגשים לקראתו. אין לנו ספק שהקבוצה האיכותית של לקוחותינו הנאמנים תהנה מעתה, בצד השירותים שנמשיך להעניק להם, גם מהמצויינות ואיכות השירות של מגוון מחלקות הפירמה הממוזגת, ביתנו החדש".