לשוטרי מרחב דן, שהוזעקו למקרה פריצה לדירה בקומה ראשונה ברמת גן, היה ברור שהפורץ יסגיר את עצמו. הם הזדהו כשוטרים וניסו לדבר אל לבו וגם הקיפו את הבניין כדי למנוע ממנו להימלט, אבל לפורץ היו תוכניות אחרות. הוא החליט לקפוץ מחלון הדירה שאליה פרץ, אבל במקום לברוח, הוא נפל היישר לזרועות השוטרים שעצרו אותו.

האירוע התרחש שלשום ברחוב הרצל בעיר, בדירתו של קשיש שהלך לעולמו. הפורץ (50), תושב יפו, ידע שאיש אינו פוקד את הדירה זה כמה חודשים והחליט שזו שעת כושר לגנוב ממנה חפצים יקרים. מה שהוא לא ידע זה שסביבת הדירה, שהועברה בירושה אל בניו של המנוח, הייתה מרושתת במצלמות אבטחה. אחד מבניו של המנוח הבחין בתמונותיו של אדם המתהלך בדירה הנעולה והוא שמיהר להזעיק משטרה.

כאמור, השוטרים הקיפו את הבניין ושניים מהם עלו לדירה, דפקו על הדלת, הזדהו כשוטרים ודרשו מהחשוד לפתוח את הדלת ולהסגיר את עצמו. בחצר האחורית הבחינו שני שוטרים נוספים בסולם שהושען על קיר הבניין וראשו מגיע עד למרפסת הדירה. כך, על פי החשד, טיפס הפורץ לדירה, שבר את שלבי התריס, פתח אותו והשתחל פנימה.

סוף דבר: החשוד נתפס כשעל ידיו כפפות והוא אוחז בפנס. לאחר מעצרו התברר כי היה שיכור וזה אולי מסביר מדוע העדיף לקפוץ מהמרפסת לידי השוטרים ולסכן את חייו, במקום לפתוח את הדלת ולהגיש את ידיו בניחותא אל האזיקים או לנסות לרדת בסולם שעדיין עמד ליד קיר הבניין.