עורכת הדין כנרת בראשי סיפרה כי המשנה לפרקליט המדינה עורכת הדין נורית ליטמן שוקלת לזמן אותה לחקירה בחשד לשימוש שלא כדין בהאזנת סתר, ופרסום אסור של תמליל מפרשת הרפז. בראשי התארחה היום (שני) בתוכניתו של סג"ל ב-103FM והעריכה מה הסיבה לכך: "אמרתי לבית המשפט העליון שהוא חייב להורות על פתיחת חקירה של מנדלבליט היות והוא שמע ראיות ולא עשה דבר".

"יום הזיכרון ואני צריכה להיות בהר הרצל ומחר בירושלים אבל אם זה כל כך דחוף והיא חייבת לתת את ההחלטה כי היא פורשת בסוף החודש השנה, אני מוכנה לוותר על ההשתתפות בטקס. אין כבוד גדול מזה שעשתה לי הפרקליטות, אתה יודע למה? קודם כל היא הוכיחה, מה אני ארצה שתסתיר אודותיי? רק דברים לא טובים שעשיתי, עבירות, שקרים, לא יודעת מה.

זה מה שאני אבקש ממך ואדרוש ממך, מה עושה הפרקליטות? יש לה כוח, ברוך השם יותר מכל דבר אחר, משולה לסגן של אלוהים במציאות הקיימת היום, אני באתי לבית המשפט העליון ואמרתי שהוא חייב להורות על פתיחה בחקירה של מנדלבליט, בגלל אותו מסמך בו שומעים שבו היועמ"ש שומע על השמדת ראיות, יודע עליהן ולא עושה דבר. מה קרה? היה מניאק שתפס את מנדלבליט בגרון, מנדלבליט אמר שהוא מניאק, לא אני, וזה היה שי ניצן. שמענו את הקלטת הזאת, את מנדלבליט מדבר בקולו ואומר את זה. עכשיו המניאקים רוצים לתפוס אותי בגרון ואני לא נותנת ולא אתן".

במענה לשאלה מה היא הסיבה לכך, השיבה: "מה היית רוצה שיסתירו שאתה עושה? דברים טובים? חוקיים? אני בת 47, חגגתי אתמול, איזו מתנה קיבלתי. לי אין סמכות להשתיק אותך, זאת אומרת הסמכות להשתיק, לי אין אותה. הרי מה הם יעשו? אני כמעט בטוחה, תראו את אבי חימי יו"ר לשכת עוה"ד שמקבל ממני ביקורת בלי הפסקה ואיפה נמצאת לשכת עוה"ד ביחס להשתקות האלה, לפגיעה, תחשוב איזו פגיעה בעורכי הדין. חימי אפילו לא אמר מילה".