הקראת כתב האישום של תוקף השף שלום קדוש תתקיים היום (שני). קדוש נפצע קשה בעת שניסה להתעמת עם הנאשם, אשר גנב את כספו. עלי אדקידק (41), תושב מזרח ירושלים, הגיע ב־21 במרץ לתחנת דלק פז בעיר והבחין בשטרות כסף המונחים ברכבו של קדוש, אשר מילא דלק באותה העת.

על פי כתב האישום, "בשלב מסוים רכן הנאשם לעבר הרכב, הכניס את ידו הימנית ואת ראשו מבעד לחלון, נטל את הכסף שהיה ברכב ותחב אותו לכיסו". מיד לאחר מכן, כך טוענת הפרקליטות, הבחין קדוש במעשיו של הנאשם והחל לרדוף אחריו. "הנאשם ניסה להימלט ממנו, אך זה הצליח לתפוס את ידו הימנית. על מנת להימלט עם הכסף, הסתובב הנאשם והדף את בעל הרכב בכוח לקרקע באמצעות ידו הימנית, וזאת כדי להשתחרר מאחיזתו". כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נפל השף, ראשו נחבט בעוצמה בכביש ונגרמו לו שברים בגולגולת ובצוואר.

בסוף החודש שעבר נרשם שיפור משמעותי במצבו של השף, אשר מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם.

רצח מיכל סלה

היום ייערך דיון סיכומי התביעה בבית המשפט המחוזי בירושלים במשפטו של אלירן מלול, הנאשם ברצח האכזרי של רעייתו מיכל סלה ז"ל, שנדקרה 11 פעמים בגופה לנגד עיניה של בתה הפעוטה. בחודש פברואר העיד מלול, המכחיש את האישומים נגדו. לדבריו, "מיכל היא שתקפה ראשונה. היא ניצלה את החולשה שלי, ואיבדתי את החופש שלי".