המשטרה עצרה אמש (שבת) תושב חיפה בחשד שפרסם ברשת תמונות של שוטרים ועליהם מצויירים צלבי קרס. המשטרה פתחה בחקירה בסוף השבוע עם קבלת דיווח בדבר פרסום של תמונת שוטרים ברשתות החברתיות ועליה ציור של צלבי קרס. 

שוטרי תחנת חיפה עצרו אתמול את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה, כאשר במהלך מעצרו אף תקף וקילל את השוטרים. המשטרה ביקשה אתמול להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה, אשר קבע את הארכת מעצרו עד מחר.

השוטרים עמדו בסוף השבוע במוקד מספר תקריות מול אזרחים שניסו להתגרות בהם. כזכור, סרטון נוסף המנסה להוות לעג לשוטרים עלה אמש לרשת החברתית טיק-טוק, בו נראה תיעוד של קצין משטרה שנופל למפגש עם בן מיעוטים בכביש 65 המרשה לעצמו לגדף ולקלל את השוטר, לזלזל בכבודו וזאת ללא תגובה הולמת לכאורה של הקצין וללא שבוצע בו במקום עיכוב של החשוד.

מדובר במקרה שהתרחש בכביש 65 שעה ששוטרים ביצעו חסימה במטרה למנוע פגיעה ברכוש הציבור ומניעת הפרות סדר. בשלב מסוים עצרו השוטרים נהג לו נרשמו שני דוחות בגין עבירות שנחשפו. אלא, שהנהג כפי שרואים בסרטון, לא נלחץ מהדוחות ומחליט להתגרות בקצין המשטרה ולזלזל בו תוך שהוא מתעד את האירוע, משמיע קול צחוק ומעלה את התיעוד המצולם לטיק-טוק.

הקצין, מבקש מהנהג לפנות את המקום ומציין "90 יום בדואר" כשהוא מתכוון לדוחות שיישלחו אל הנהג. בתוך כך, בעת שהחשוד מגדף את השוטר בקללות, הקצין משיב לו "לך מגעיל", בדו שיח לא מכבד בין הצדדים.