בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נערך הבוקר (ראשון) דיון בעניינה של גלית צרפתי, הנאשמת בחטיפת בנה. צרפתי התייצבה באולם ונתנה את גרסתה לכתב האישום שהוגש נגדה.

במהלך הדיון ביקשה עורכת דינה של צרפתי חומרי חקירה נוספים. דיון נוסף נקבע לתאריך התשעה בספטמבר.

על פי כתב האישום, יום לפני שהייתה צריכה להעביר את בנה למשמורת אביו היא עזבה ביחד עם הילד את דירת אמה באשקלון, ועברה בין כמה דירות מסתור במשך שבועיים עד שאותרה בדירה בקריית אתא, שם נעצרה על ידי המשטרה. הילד הועבר למשמורת אביו. צרפתי טענה אז כי אביו של הילד התעלל בו מינית, אולם עוד טרם החטיפה בית המשפט העליון דחה את טענותיה של האם והורה להעביר את הילד למשמורת בלעדית של אביו.

החיפושים אחר גלית צרפתי ובנה בן ה-5 (צילום: באדיבות המשטרה)
החיפושים אחר גלית צרפתי ובנה בן ה-5 (צילום: באדיבות המשטרה)


בימים האחרונים כתבה צרפתי בקבוצת פייסבוק שהוקמה למענה כי "קודם כל אני שמחה לשתף אתכם שעו"ד תמי אולמן פשוט נהדרת והיא הצליחה לגרום לכך שמעצר הבית יעבור לבית אבי במושב, וכן לשחרר אותי מהאזיקון המעיק שהיה לי על הרגל. החזרה הביתה לוותה בהרגשת הקלה, יחד עם כובד בלתי נתפס שאני הולכת להיכנס לחדר שבו חיינו יחד הילד ואני יומיום. כרגע החדר ריק וספוג בעצב".

"איך לתאר לכם הרגשה של אמא שהמוח לא מפסיק לעבוד ורק חושב על איך עוברים עליו הימים והשעות? כל רגע הופך לנצח. בתקופת המלחמה המפגשים בינינו בוטלו מאחר שמרכז הקשר היה סגור. בעצם זהו היום ה־120 שהילד נתלש ממני והוא לא בביתו ולא בסביבה שבה גדל", הוסיפה.