שופטת בית משפט השלום באשקלון האריכה היום (שני) בשבעה ימים את מעצרו של חיים סולומונוב, תושב שדרות בן 24, החשוד שביצע עבירות אינוס ומעשה סדום באחייניתה של אשתו, ילדה בת 5. סולומונוב חשוד גם בניסיון לשבש חקירה מאחר שניסה להניא את משפחתה של הקטינה מלהתלונן במשטרה.

השופטת בודנה דחתה את בקשת באת כוחו של החשוד עו"ד זאנה זייצג לאסור את פרסום פרטיו של החשוד וקבעה כי במקרה האמור, נוכח חומרת החשדות המיוחסים לסולומונוב, יש אינטרס ציבורי בפרסום הפרשה.

"לטעמי, במקרה הנוכחי, יש ליתן בכורה לאינטרס הציבורי ולאפשר פרסום הפרשה בכללותה, כמו גם פרטיו של המשיב, זאת על מנת לחשוף את האירוע בכללותו ולאפשר לקורבנות נוספים בין אם מהמעגל הקרוב ובין אם ממעגלים רחוקים יותר להגיש תלונה ככל ונפלו קורבן למעשים דומים מצד המשיב", פסקה.

החלטתה של השופטת בודנה התקבלה רק בתום הדיון ולאחר ששמעה את טענות המשטרה לצד תגובתו של החשוד, שהודה במרבית המעשים החמורים המיוחסים לרבות החדרת איבר מינו לפיה של הקטינה ולאיבר מינה כשלטענתו במקרה האחרון האירוע לא צלח ומכאן שמדובר בניסיון בלבד.

החשוד טען בחקירתו כי הוא עצמו נפל קורבן לעבירות מין בצעירותו וכן ניצל ממוות במקרה אלימות שחווה, מה שהותיר אותו לטענתו עם בעיה נפשית שאיתה הוא מתמודד עתה, וטען כי האירוע בגינו נעצר בוצע בשלב התפרצות של אותה הפרעה, המטופלת לדבריו אצל פסיכולוג בימים אלו. 

השופטת בודנה ציינה בהחלטתה כי "חומרי החקירה קשים לקריאה, המעשים המתוארים בהם כפי שבוצעו על פי החשד על הקטינה, ילדנ חסרת ישע, צעירה בשנים, הינם מעשים חמורים ביותר, שהדעת אינה יכולה לסבול. המשיב אינו אוחז בעבר פלילי, יחד עם זאת מסוכנותו נעוצה בחומרת החשדות המיוחסים לו ובמעשיו כלפי הקטינה אחייניתו". 

כזכור, החשוד נעצר אמש לחקירה בה קשר את עצמו לאירועים והודה בחשדות המיוחסים לו. החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהתקבלה בתחנת קרית גת על ידי אמה של הקטינה לפיה החשוד, בנסיבות שטרם התבררו, לקח את הקטינה ברכבו ונסע איתה למקום מבודד, שם ביצע בה עבירות מין חמורות, לרבות מעשים מגונים, מין אוראלי, עבירות אונס ומעשי סדום. 

האם המתלוננת נחשפה לפרשה לפני מספר חודשים. במהלך התקופה הזו היא התחבטה עם עצמה כיצד לנהוג, וזאת לאחר שהופעלו עליה לחצים על ידי בני המשפחה. בסופו של דבר, הרגש האימהי שלה גבר והאחריות לבת שלה לצד הפחד שתישא עמה את האירועים הללו למשך כל החיים הובילו אותה להגיש את התלונה במשטרה.