בית המשפט העליון דחה היום (שלישי) את ערעורו של צעיר בשנות ה-20 לחייו, הנאשם כי תקף את אביו וכן ביצע מעשים מגונים באישה בת 85, והותיר את העונש הנגזר עליו בבית המשפט המחוזי בנצרת אשר עומד על 15 שנות מאסר. 

על פי כתב האישום, הנאשם הורשע בשני מעשים נפרדים הקרובים זה לזה בזמן ובמקום, בעת שהיה בן 19. בחלקו הראשון של האישום מצויין כי הצעיר, המתגורר עם הוריו, חזר לביתו בשעת לילה כשהוא תחת השפעת אלכוהול, והחל לצעוק ולהשתולל. אביו של המערער ביקש להרגיעו, אך זה בתגובה איים להרוג אותו, בעט בדלת חדרו עד שנשברה, הכה את אביו ופצע אותו. לאחר שהוריו הזעיקו את המשטרה, נמלט הנאשם מהדירה. 

לאחר שנמלט מהדירה, מתחיל החלק השני של כתב האישום, לפיו הנאשם הגיע לבית סמוך שבו ישבה המתלוננת, בת 85 בעת האירוע, התנפל עליה מאחור, הכה אותה וכן ביצע בה מעשים מגונים. לאחר מכן, המערער נמלט מהמקום, בהותירו את המתלוננת שוכבת על הרצפה כשהיא זועקת לעזרה.

עוד נכתב בכתב האישום, כי זמן קצר לאחר מכן חזר הנאשם למקום כשהוא אוחז באבן, אך שכנתה של המתלוננת שהגיעה למקום התרתה בו כי תזמין משטרה. המתלוננת פונתה לבית החולים "פוריה", שם נקבע, כי נגרמו לה חבלות רבות בחלקי גופה השונים.

בגין מעשים אלו, גזר בית המשפט המחוזי על הנאשם 13 שנים, וכן שנתיים נוספת בגין העבירה כלפי אביו. כאמור, בית משפט העליון קבע לדחות את ערעורו.

בפסק הדין נכתב: "התקיפה המינית שביצע המערער מעוררת חלחלה כשלעצמה,במיוחד בהתחשב בגילה של המתלוננת, שמצאה עצמה חסרת ישע תחת ידיו ותחת גופו של המערער, שצעיר ממנה ב-66 שנה. על הנזק הכבד שנגרם למתלוננת לא נכביר במילים ותסקיר הנפגעת מדבר בעד עצמו. נספר אך שהמתלוננת, שעובר לאירוע הייתה עצמאית לחלוטין, עברה בעקבות התקיפה לדיור מוגן, וסובלת כיום מפוסט-טראומה".