המשטרה סיימה חקירת אירוע חטיפה וחשד נסיון רצח של קטינה תושבת באר שבע, שהתרחש באמצע החודש שעבר. חמישה מבני משפחתה נעצרו בחשד למעורבות במעשה.

כזכור, בתאריך 18.7 התקבל דיווח אודות חטיפה ודקירה של נערה אשר נצפתה נדחפת בכח לרכב בשכונה ה' בבאר שבע. תוך זמן קצר הנערה בת ה-17 אותרה פצועה בבית החולים סורוקה בחדר טראומה במצב בינוני ונעצרו חמישה מבני משפחתה שהיו עפ"י החשד בבריחה, תושבי באר שבע: האם בת 47, אחותה בת ה-24, ועוד שני אחים כבני 20 ואח נוסף כבן 16.

"עם התקדמות החקירה עלה החשד כי בני המשפחה גמרו בליבם אומר לרצוח את הקורבן על רקע חוסר שביעות רצונם מהתנהלותה, אז ביצעו פעולות לאיתורה עד שמצאו, תפסו ודקרו אותה", נכתב בהודעת המשטרה.

עוד נכתב כי "עפ"י החשד משהבינו כי המשטרה בעקבותיהם ומעשה הרצח לא צלח, הביא אחד מבני המשפחה את הקורבן לבית החולים תוך שהוא מוודא שהיא אומרת לשוטר גירסא שקרית. משעזב את המקום שיתפה הקורבן את שאירע ושוטרים כאמור ביצעו מעצרם של בני המשפחה החשודים".

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בידי צוות חקירה מיוחד שהוקם במחלק נוער תחנת באר שבע בחשד לחטיפה לשם רצח, איומים, שיבוש הליכי חקירה, כליאת שווא דחה בחקירה, תקיפת קטין, הסתייעו ברכב לביצוע פשע, תקיפה בנסיבות מחמירות. עם תם מלאכת החקירה ותוך ליווי פרקליטות מחוז דרום צפויים החשודים להגיע היום בפני בימ"ש המחוזי בבאר שבע.