בבית משפט השלום בראשון לציון הגישה אתמול (חמישי) המשטרה הצהרת תובע כנגד חמישה חשודים המייחסת להם עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, התעללות וכליאת שווא. מדובר בהורים ואחיה של צעירה בת 19 המתגוררים באזור יער בן שמן, אשר גילו כי הצעירה מתרועעת עם גבר תושב אזור הדרום.

על פי החשד הוריה ואחיה של הצעירה בגילאי 18, 21, 22, 46 ו-50, כבלו אותה בשרשרת ברזל ומנעול, היכו אותה נמרצות באמצעות מוט ברזל וכבל חשמל ולאחר מכן כלאו אותו באחד החדרים כשהם מונעים ממנה לצאת החוצה ולהיפגש עם איש. מהחקירה עלה כי בסוף חודש יולי התקבלה במשטרה קריאה מאזרח, שמסר כי בעת שנסע בכביש 1 קפצה לפני רכבו בחורה יחפה, חבולה שסיפרה לו כי הצליחה להימלט מביתה לאחר שהוכתה ונכלאה על ידי הוריה ואחיה. 

שוטרי תחנת מודיעין הגיעו למקום, אספו את הצעירה בת ה-19 והעבירו אותה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי לאחר שהבחינו בחבלות קשות על גופה. מעדותה של הצעירה בבית החולים התברר כי היא הוכתה באמצעות מוט ברזל, אלה וכבל חשמלי ע"י הוריה ואחיה לאחר שגילו כי היא מנהלת לכאורה קשר עם בחור מדרום הארץ. 

עוד עלה כי היא נקשרה בשרשרת ברזל באחד החדרים למנוע ממנה לברוח. לאחר שחששה כי בכוונת משפחתה להרוג אותה, ניצלה הצעירה את היעדרותם של בני משפחתה באחד הימים כשאלו נסעו לאירוע משפחתי ונמלטה על נפשה. כוחות משטרה שהגיעו למאהל בו נמצאת משפחתה ביער בן שמן, איתרו ועצרו את הוריה ואת אחד מאחיה, שאר האחים שהיו מעורבים בתקיפתה וכליאתה, נמלטו מהמקום ולאחר מאמצים רבים אותרו ונעצרו שני אחים נוספים מספר ימים מאוחר יותר. 

מעצרם של חמשת החשודים הוארך ע"י בית המשפט מעת לעת, ועם סיומה של חקירה מקיפה ומורכבת, הוגשה כאמור הצהרת תובע ע"י יחידת התביעות במחוז מרכז על הכוונה להגיש כתב אישום כנגדם בימים הקרובים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.