פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) מספר כתבי אישום נגד גבר בשנות ה- 40 לחייו, תושב אילת, בגין מספר רב של עבירות הטרדה ואיומים, התחזות, הונאה ותקיפה.

ראשיתו של האירוע בתחילת החודש, אז התקבלה קריאה במוקד המשטרתי אודות אירוע אלימות באחת מהחנויות באילת על רקע עוקץ אותו ביצוע החשוד. בלשי התחנה המקומית שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה, ממנה עלה כי הוא התקשר למספר תחנות משטרה בארץ, הזדהה כשוטר וביקש לקבל פרטים של אזרחים שונים.

בהמשך עלה כי החשוד הכיר אישה ולאחר שזו סירבה להיות עימו בקשר, הטריד אותה והפיץ במספר מקרים שונים תמונות אינטימיות שלה לאנשים הקרובים לה. עם התפתחות החקירה עלה כי החשוד ביצע עשרות עסקאות הונאה באמצעות כרטיסי אשראי, תוך שהוא משיג או גונב בתחבולות שונות מספרי כרטיסי אשראי.

במהלך שלושת השבועות האחרונים, התחקו חוקרי מרחב אילת אחר מעשיו של החשוד ואספו ראיות מכל רחבי הארץ למעשי ההונאה של החשוד והיום צפוייה יחידת התביעות של מרחב אילת להגיש כנגדו כתב אישום בגין קבלת דבר במרמה, איומים וגניבה אותם ביצע בעשרות מקרים ובהיקף של עשרות אלפי שקלים ופרקליטות מחוז דרום בעבירות אותם ביצע כלפי הקורבן בגין הטרדה , איומים , פגיעה בפרטיות ופרסום תצלום משפיל.