רכישת או מכירת נכס נדל"ן היא ברוב המקרים העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שאדם מבצע במהלך חייו. עסקת מכר דירה היא עסקה מורכבת ויוצאת דופן מבחינת השלבים הנחוצים להשלמתה, מבחינת ריבוי הצדדים שלוקחים בה חלק ומבחינת היקף התמורה שעוברת מהרוכש למוכר אשר עשויה להסתכם במיליוני שקלים.

מכיוון שמדובר בעסקה מורכבת שכרוכה בהסדרה של היבטי רישום ומיסוי מקרקעין, כבר בתחילת ההתקשרות מול יזם או קבלן במסגרת עסקת מכר דירה, כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה בתכנון והוצאה לפועל של עסקאות מכר במקרקעין כמו גם בתחום מיסוי המקרקעין. במקרים רבים פניה מוקדמת לעורך דין מקצועי עשויה למנוע הסתבכות משפטית שנובעת מחוסר ידע וניסיון של רוכש הנכס.

פניה מוקדמת לעורך דין תסייע לכם לשמור על הזכויות והאינטרסים שלכם
לנוכח מורכבותה של עסקת המכר כאמור, ההמלצה לכל אדם שמעוניין לרכוש נכס נדל"ן, בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן או בדירת יד שניה, היא לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה ומיומן שמתמחה בתחום עסקאות הנדל"ן. במסגרת פעילותו המקצועית עורך הדין ייבחן באופן מקיף את מצב רישום הזכויות בנכס, יעריך את עלויות המס הנלוות לעסקה, יכין את הסכם המכר ויבצע שלל בדיקות משפטיות נוספות תוך שמירה על טובת הלקוח וזכויותיו.
 
פניה לעורך דין מנוסה ובעל מוניטין שעוסק בתחום המקרקעין והנדל"ן במשך שנים תעלה משמעותית את הסיכוי לכך שהאינטרסים והזכויות של רוכש הנכס ישמרו במסגרת עסקת המכר. 

ידע מקצועי רחב וניסיון רב בעריכת עסקאות רכישת דירה
עורכת הדין הלן דורפמן מקפידה להתעדכן בחידושי החקיקה והפסיקה הרלבנטיים לתחום עסקאות המכר במקרקעין ומשלבת בעיסוקה המקצועי ידע משפטי רב ועדכני עם שירות אישי, סבלנות וזמינות גבוהה לכל לקוחות המשרד. עו"ד הלן דוגלת בניהול דו שיח פתוח עם הלקוח ובשיתופו בכל ההתפתחויות המשפטיות הקשורות לעסקת המכר בסמוך להתרחשותן.

במהלך שנות עיסוקה במקצוע, עורכת הדין הלן דורפמן השלימה בהצלחה עסקאות מכר רבות לשביעות רצונם המלאה של הרוכשים. נוסף על ייצוג משפטי של רוכשים בעסקאות מכר של נכסי מקרקעין, עו"ד הלן דורפמן עוסקת גם בייצוג דיירים בתביעות נגד קבלנים בגין ליקויי בנייה ובמתן ייעוץ משפטי וייצוג בכל התחומים הקשורים לדיני מקרקעין כולל ליטיגציה, סוגיות במיסוי מקרקעין, הסכמי שכירות, סכסוכי שכנים, פירוק שיתוף בנכסים ועוד.

ניסיונה הרב של עורכת הדין הלן דורפמן מקנה לה את היכולת לגבש אסטרטגיית פעולה משפטית אופטימלית עבור רוכש הנכס לצורך שמירה על זכויותיו והגעה לתוצאות המיטביות עבורו בכל היבט הקשור לעסקת המכר במקרקעין. 

פרטי התקשרות:
טלפון: 053-7341970
כתובת: שד' הפלי"ם 2, בניין אשל, חיפה.
אתר: https://www.din.co.il/lawyers/11144/28270/ 

הכתבה באדיבות דין – עורך דין לכל דין.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.