תושב ואדי ערה כבן 20 נעצר בחשד שתקף וסחט כסף מעובד תחנת דלק, תושב רמת גן כבן 20, ולפי החשד אף גילח את בלורית שיערו של הקורבן על מנת להשפילו, וזאת על רקע סכסוך במקום עבודתו. 

המשטרה פתחה בחקירה במהלך החג, עם קבלת דיווח מהעובד כי הותקף ונסחט באלפי שקלים על ידי החשוד על רקע סכסוך במקום עבודתו עם מנהלת חנות הנוחות בתחנת הדלק בה הוא עובד ועם אחראית המשמרת, שהינה בת זוגו של התוקף.

ראשיתו של האירוע שלשום, כאשר המתלונן, העובד בתחנת הדלק הסמוכה לפארק הירקון, ביקש לעזוב במהלך משמרת, ובתגובה לכך מנהלת המקום לפי החשד איימה עליו כי אם יעזוב תפגע בו. לפי החשד בהמשך היום היא אכן מימשה את האיום, כשאחראית המשמרת של החנות הזמינה אותו "להיפגש" בפארק יהושע והביאה עמה את בן זוגה – שתחילה סחט את הקורבן באלפי שקלים, כ"פיצוי" על עזיבת המשמרת, ובהמשך תקף אותו בכל חלקי גופו ואף גילח את בלורית שיערו על מנת להשפילו.

שוטרי תחנת בני ברק עצרו לחקירה את מנהלת המקום ואת אחראית המשמרת, תושבות גוש דן בשנות ה–50 וה-30 לחייהן, ובהמשך את החשוד בתקיפה, תושב הכפר ג'ת כבן 20. השלושה הובאו אמש לדיון בבימ"ש השלום ת"א בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לחומרת העבירות, ממצאי החקירה וצורכיה.

בתום הדיון בבימ"ש, שחרר בית המשפט השלום את שלושת החשודים למעצר בית בתנאים מגבילים ולאחר שהמשטרה הגישה ערר לבימ"ש המחוזי, קבע היום השופט לבטל את החלטת בימ"ש השלום ולהשאיר את החשוד המרכזי במעצר עד יום חמישי, בהתאם לצורכי החקירה.

החקירה נמשכת ובסיומה יועברו כלל ממצאיה לעיון והחלטת הפרקליטות להמשך מיצוי הדין עם החשודים.