כתב אישום הוגש אתמול נגד תושב נתניה בן 50 בגין גניבת מונית והעברתה לשטחי הרשות הפלסטינית. על פי האישום, בחודש שעבר התקבל הנאשם לעבודה בתחנת מוניות בנתניה לאחר שהזדהה בפרטיו של אחיו, תוך שהוא מציג רישיון נהיגה מזויף. 

הנאשם יצא למשמרת ממנה לא חזר. משהבחין סדרן התחנה כי אותו נהג לא שב ממשמרתו, אינו עונה לטלפון וכי על פי האיתור המונית עליה עבד נמצאת בשטחי הרשות הפלסטינית בחברון, פנה למשטרה. מיד עם קבלת הדיווח שוטרי תחנת משטרת נתניה החלו בביצוע פעולות דחופות בניסיון לאתר את הנהג, תוך חשש כי הוא נחטף. 

אולם, פעולות החקירה הצביעו כי אותו נהג נמצא באזור העיר רחובות. בפני השוטרים שהגיעו למקום הציג הנאשם תיעוד כוזב וטען שאינו יודע על מה מדובר. השוטרים התעקשו והביאו אותו לתחנת המשטרה. בחקירתו התבררה התמונה המלאה, לפיה מדובר בפסול רשיון נהיגה. מבירור עלה כי בעבר ניתן לאיש גזר דין בבית המשפט המחוזי בבאר שבוע. החקירה גילתה כי יומיים לאחר שהחל לעבוד לקח את אחת המוניות מהתחנה והעביר אותה לחברון, שם מכר אותה בתמורה ל-30 אלף שקלים. 

אתמול, הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, שימוש במסמך מזויף ונהיגה בזמן פסילה. לכתב האישום צורפה בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

פנה לבן גביר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
פנה לבן גביר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)