למרות שחוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז במשטרה טרם הטיחו בפני דניאל קדר, החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי , את הראיות שהתווספו לתיק החקירה עם קבלת תוצאות בדיקת מעבדה המתייחסות לממצאים פורנזיים שנשלחו לבדיקה. 

אתמול בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון שם הוארך מעצרו בשבעה ימים נוספים, הצהיר נציג המשטרה כי החקירה רשמה התקדמות משמעותית והראיות נגד החשד התחזקו באופן ממשי.

נציג המשטרה רס"מ עופר תכלת פתח ואמר כי "יש לנו התקדמות בחקירה, והחשד נגד החשוד התחזק. אנחנו עדיין חושבים שהוא ביצע את הרצח ועד כה טרם הוטחו בחשוד תוצאות בדיקות המעבדה". הדברים שלו העלו את הדרמה במהלך הדיון שכן הוא סירב להתייחס האם מדובר בתוצאות בדיקת מעבדה של האקדח שנתפס ברשותו של קדר או של ראייה אחרת שנאספה מזירת הרצח.

ברור יותר מהכל כי בידי החוקרים ראיות פורנזיות וכן תיעוד של מצלמות האבטחה שמבססים חשד לפיו קדר היה במקום ביום הרצח וכן ביקר באותו אזור מספר ימים קודם לכן. המשטרה ביצעה גם איכון למכשיר הטלפון שלו שייתכן והוסיף ראיה לתיק החקירה.

אלדד פרי (צילום: רונן פדידה)
אלדד פרי (צילום: רונן פדידה)

כזכור, היה זה שישי בבוקר כשפרי בן ה – 44 הגיע ברכבו לרחבה של בית הכנסת בחווה החקלאית ברחובות כשבכוונתו להתפלל ולהניח עלונים, כשלפתע הגיח מאחוריו חשוד שביצע ירי ממוקד של ארבע יריות וגרם למותו. מיד לאחר מכן נמלט היורה רכוב על גבי אופנוע וכוחות משטרה שהגיעו לזירה פתחו בחקירה.

זירת הרצח ברחובות (צילום: פרטי)
זירת הרצח ברחובות (צילום: פרטי)

פרקליטו של החשוד עו"ד ששי גז, הטיח בחוקרים כי מרשו אינו מאמין בהם ולכן הוא לא משתף פעולה ושומר על זכות השתיקה. לדבריו הוא לא יודע על שום ממצא ולא הוטח בפניו דבר.

את דבריו עצר השופט טל ענר שציין כי "כפי שנקבע בהחלטה הקודמת קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. מאז המעצר הקודם פעולות החקירה חיזקו את החשד נגד החשוד. אין מדובר בראיות היקפיות וקלושות, אלא בראיות קבילות של ממש שמחזקות את ליבת החשד".