חוקרי היחידה המרכזית של ימ"ר מרכז סיימו את החקירה בעניין רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי, וההערכה היא כי היום (שני) תגיש היחידה לבית משפט השלום בראשון לציון הצהרת תובע החתומה על ידי הפרקליטות, המייחסת לחשוד, דניאל קדר, עבירת רצח. כאמור, הגשת הצהרת התובע תלויה בבחינה סופית של הפרקליטות. ההחלטה תתקבל ככל הנראה ממש בשעות הקרובות.

 מוקדם יותר החודש הודיע נציג המשטרה, רס"מ עופר תכלת, במהלך הדיון בעניינו של קדר בבבית משפט השלום בראשון לציון כי "יש לנו התקדמות בחקירה, והחשד נגד החשוד התחזק. אנחנו עדיין חושבים שהוא ביצע את הרצח ועד כה טרם הוטחו בחשוד תוצאות בדיקות המעבדה". הדברים שלו העלו את הדרמה במהלך הדיון שכן הוא סירב להתייחס האם מדובר בתוצאות בדיקת מעבדה של האקדח שנתפס ברשותו של קדר או של ראייה אחרת שנאספה מזירת הרצח.

אלדד פרי (צילום: רונן פדידה)
אלדד פרי (צילום: רונן פדידה)

ברור יותר מהכל כי בידי החוקרים ראיות פורנזיות וכן תיעוד של מצלמות האבטחה שמבססים חשד לפיו קדר היה במקום ביום הרצח וכן ביקר באותו אזור מספר ימים קודם לכן. המשטרה ביצעה גם איכון למכשיר הטלפון שלו שייתכן והוסיף ראיה לתיק החקירה.

כזכור, היה זה שישי בבוקר כשפרי בן ה – 44 הגיע ברכבו לרחבה של בית הכנסת בחווה החקלאית ברחובות כשבכוונתו להתפלל ולהניח עלונים, כשלפתע הגיח מאחוריו חשוד שביצע ירי ממוקד של ארבע יריות וגרם למותו. מיד לאחר מכן נמלט היורה רכוב על גבי אופנוע וכוחות משטרה שהגיעו לזירה פתחו בחקירה.