הבוקר (חמישי) גזר בית משפט השלום בנצרת על לילך אמסלם, סייעת מגן גילבי בעפולה, שלושה חודשי עבודות שירות, לאחר שהורשעה בתקיפה של ארבעה פעוטות. ביולי 2019 הוגשה תלונה במשטרת עפולה, לאחר שהאימהות ראו במצלמות הגן כיצד היא נוהגת באלימות כלפי הילדים.

עדיה מנשקו, אמא לפעוט בגן, אמרה: "תחושת אכזבה. אף אחד לא יכול להבין מה עבר עלינו מהרגע שהבנו מה שהיא עשתה. היא ריסקה לי את הילד. נכון, ידעתי שלא תהיה פה ענישה חמורה, אבל שלושה חודשים של עבודות שירות? לזה לא ציפיתי, ואני פשוט מאוכזבת ממערכת המשפט שזה המסר שהיא מעבירה הלאה על מי שפוגעת בילדים".

יוסי חברה, מנהל מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, אמר: "אותה סייעת הורשעה בתקיפת פעוטות. דברים מזעזעים. העונש שקיבלה היום מביהמ"ש, קשה להגדירו בכלל כעונש. שלושה חודשי עבודות שירות. על כך בדיוק מטה המאבק נלחם. לא הגיוני שבימים שמדברים על החמרת ענישה כלפי כל מי שפוגע.ת בחסרי ישע, בהובלת ח"כ אופיר כץ, היום מי שהורשעה בתקיפה של פעוטות מקבלת שלושה חודשי עבודות שירות. זה מזעזע וזה חייב להשתנות. בושה למערכת המשפט והפרקליטות בצפון ואני אומר כאן חד וחלק, מטה המאבק לא יוותר, החוק יעבור וכל מי שתגע בשערה בראשו של ילד תשב מאחורי סורג ובריח".