דיון טיעונים לעונש בעניינה של לירז תפארת נתן, הסייעת מהגן של כרמל מעודה, נערך היום (ראשון) בבית משפט השלום בפתח תקווה. ככל הנראה, חלק מההורים מבקשים לטעון בפני בית המשפט.

כזכור, נתן הורשעה בעשר עבירות - שבע עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי ושלוש עבירות של תקיפה. בין היתר, היא העמידה פעוטה שעות ארוכות מול הקיר בלי יכולת להיתמך תוך שהיא גם מונעת ממנה ארוחת בוקר, הניחה את רגליה על פעוטה, הצמידה את גופה למזרן וסטרה על ידה; בסעיפים אחרים מוזכרים אירועים של גרירת פעוטות, הטחות, הושבה בחוזקה על כיסאות כשגב חולצתם מולבש על משענת כיסא כדי למנוע מהם לזוז.

עו"ד איריס פיקר סגל מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) שניהלה את התיק, מסרה לאחר ההרשעה: "הנאשמת הפרה את האמון שנתנו בה ההורים, כאשר הפקידו בידיה את היקר להם מכל, ילדיהם הקטינים, ובמקום לדאוג להם ולטפח אותם, תקפה אותם בהזדמנויות שונות".

ההורים בדיון. צילום: אבשלום ששוני

יעל טולצ'ינסקי אמא של לין הוסיפה: "אנחנו נמצאים כבר למעלה משנתיים בסיוט מתמשך והיא חופשיה בלי שום מגבלות. לירז ישבה לי על התינוקת. מקרה אחר של סייעת ששכבה על תינוקת אני מזכירה לכולם נגמר במוות שלה, יסמין וינטה. אז בגלל שהבת שלי שרדה את זה לירז מואשמת בתקיפה? אני מצפה שהפרקליטות היום תדרוש את המקסימום עבור המעשים שלה ושגם היא תכנס לכלא מהר, ושם תתאחד עם השותפה שלה לפשע כרמל מעודה".

יוסי חברה, אבא של ילדה בגן ומנהל מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך תקף את בית המשפט: "לירז תפארת נתן "זכתה" לכתב אישום של תקיפה ולא התעללות רק בגלל שהבוסית שלה זו כרמל מעודה. המעשים שלה לא פחות חמורים.. מלאים בהטחות, הרעבות, העמידה ילדה שעות מול הקיר ומה לא? ".