כתבי אישום הוגשו היום (שני) נגד שלושה קטינים, בני 16 ו-17, תושבי מזרח ירושלים בגין זריקת בקבוקי תבערה לעבר בית בעיר. באירוע לא נרשמו נפגעים ולא נגרם נזק למבנה. 

הנאשמים נעצרו בשבוע שעבר, לאחר שבמשטרה התקבל דיווח אודות זריקת בקבוקי תבערה לעבר בית בשכונה במזרח ירושלים. השלושה נעצרו והועברו לתחנת המשטרה שם נפתחה חקירה, כאמור בסופה הוגשו נגדם כתבי אישום. 

ראש משרד חקירות בתחנת שפט של מחוז ירושלים פקד דוד כהן מסר עם מעצרם: "בהתאם למדיניות מפקד מחוז ירושלים, אנו פועלים בנחישות נגד אלימות חמורה מכל סוג שהוא ומבצעיה. אירועי האלימות שמתרחשים בעיר מטופלים על ידי מגוון כוחות שיטור בנחישות ובכל הכלים שברשותנו".

"אנחנו לא מתפשרים בהפעלת כל האמצעים והכוחות באיתור מעורבים ואיסוף הראיות, כשהמטרה היא למצות את הדין עם עבריינים אלימים שפוגעים בציבור ולהרחיקם מהרחוב, וכך עשינו גם במקרה זה. מיד עם קבלת האירוע נפתחה חקירה שבמסגרתה נאספו כלל הראיות שהובילו את חוקרי המשטרה אל המסלול אותו עשו החשודים שנעצרו זמן קצר לאחר המעשה. נמשיך לפעול נגד האלימות החמורה, פורעי החוק וכל מי שינסה לפגוע באזרחים בכל מקום ובכל זמן שנדרש לכך", הוסיף.