כתב אישום הוגש כנגד צעיר באמצעות יחידת התביעות של משטרת ישראל. זאת לאחר שניהל מערכת יחסים זוגית עם צעירה ששירתה בבסיס פיקוד מרכז ועימה שירת צעיר נוסף. ב-22 בנובמבר ניסה הנאשם להתקשר לצעירה אך האחרונה לא ענתה לו, והוא הוסיף לשלוח לה הודעות רבות.

תחילה טענה בפניו שישבה עם חברות ולאחר מכן התוודתה שישבה עם חברות ועם צעיר נוסף. בעקבות כך איים הצעיר שיבוא לבסיס באותו רגע, ידקור את החייל בכל הגוף "ויקבל מכות של החיים". באותו הערב הנאשם אסף את הצעירה וכאשר נתקל בחייל בסמוך לביתה, אמר לו "מי אתה שתשב איתה?". המתלונן ניסה להרגיעו אך לשווא. 

הרכב הנפגע (צילום: צילום פרטי)
הרכב הנפגע (צילום: צילום פרטי)

העניינים התחממו בין השניים כאשר הצעירה נעמדה ביניהם אך לשווא. הנאשם דחף את המתלונן, הכה בו במכת אגרוף, אחז אותו בצווארו והכה אותו באגרוף בפניו. בשלב זה הצליח המתלונן להדוף את הצעיר, או אז התקשרה הצעירה למשטרה. הנאשם ניגש לעבר הרכב בו ישב הצעיר, בעט בדלת הרכב ובמראות הצד, תוך שהוא שובר אותה. לאחר מכן נמלט ובמשך עשרה ימים ישן בבתי חברים על מנת לא להיעצר. המתלונן פונה לבית החולים שם נמצאו שני שברים בלסתו ונפיחות בעיניו.

הפגיעה בלסת של המתלונן (צילום: צילום פרטי)
הפגיעה בלסת של המתלונן (צילום: צילום פרטי)


עו"ד שי שקד, המייצג את נפגע העבירה מסר: "כתב האישום מתאר אירוע תקיפה חמור מאד כנגד מרשי על לא עוול בכפו. כתוצאה מהתקיפה הברוטאלית, מרשי עבר ניתוח לקיבוע השברים בלסת, עד היום הוא מתקשה לאכול ולדבר כבעבר ולפניו עוד צפוי הליך שיקום ארוך. אנחנו נפעל למימוש כל זכויותיו החוקיות כנפגע עבירה, על מנת שרשויות אכיפת החוק ימצו עם התוקף את מלוא חומרת הדין".

עורך הדין שי שקד (צילום: יח''צ)
עורך הדין שי שקד (צילום: יח''צ)